مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

کمیته بازاریابی و فروش

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۲۱ ب.ظ

/**/

کمیته بازاریابی و فروش

مقدمه

سرعت تغییرات ایجاد شده در محیط کسب و کار و رقابت رو به تشدید ایجاد شده اقتضاء می کند که طرحی نو در تعاملات فی مابین بین تمامی اعضای فروش و بازاریابی به اجرا درآید بر همین اساس یکی از اصلی ترین ملاحظات تطبیق سیاستها و برنامه های بازاریابی با شرایط و مقتضیات جدید کسب و کار می باشد و این مهم محقق نمی گردد مگر با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بازار ، تجمیع توانمندیها و افزایش هماهنگی ها در همه سطوح، از محصول تا طراحی و اجرای انواع برنامه های پیشبرد فروش و...  .

در جهت نیل به این هدف کمیته مشترک بازاریابی بین دو واحد بازاریابی و فروش طراحی می گردد که علاوه بر تبادل دائم اطلاعات بازار، متناسب با شرایط بازار مجموعه فعالیتهای بازاریابی بین یکدیگر را طراحی و اجرا نمایند .

اهم وظایف کمیته بازاریابی و فروش

·         تبادل نظر در خصوص طراحی محصولات بر اساس نیازهای بازار تهران و شهرستان ها

·         برنامه ریزی در جهت طراحی برنامه های ترفیع و پیشبرد فروش اثربخش برای بخش های مختلف بازار  و محصولات ویژه

·         هماهنگی جهت اجرای سیاست  های ترفیع فروش استانی

·         برنامه ریزی در جهت شرکت در برنامه های ترفیع و پیشبرد فروش مشترک

·         الگوبرداری (benchmarking )  برنامه های ترفیع فروش

·         اتخاذ تمهیدات و اطلاعات لازم در جهت راه اندازی مسابقات، جوایز، سمینارها، نمایشگاه ها و جلسات مختلف

·         اصلاح و تغییر بسته بندیها و اصلاح قیمت گذاریها متناسب با شرایط بازار

·         تحلیل برنامه های پروموشن و تبلیغاتی رقبا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۵
علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی