مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

برای آشنایی به خدمات ما به سایت Khooyeh.ir مراجعه کنید
تماس با ما:

صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
کانال های تلگرام شامل
✅ کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش
https://telegram.me/mmsbc
————————————————————
✅crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————-
✅ اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند
https://telegram.me/branddoctor
———————————————————-
✅ کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
https://telegram.me/drmall
————————————————
✅ مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-
✅ کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-
✅ کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن
https://telegram.me/negotiationacademy

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

  • ۰
  • ۰

مشاور مدیریت


v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
به نام او که همه هستی از اوست
مشاور مدیریت
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل اصول مشاوره مدیریت
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران
مدیریت، تشخیص بیماری های مدیریت ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی خویه و فهیمه احمدی
مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
www.khooyeh.com
www.marketingconsulting.blogfa.com
www.marketingconsulting.persianblog.ir
1392
قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازرگانی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات
 
فهرست برخی از مطالب کتاب: مشاور کیست مفاهیم اساسیمطالعه موردی...مشاور مدیریت کیستمشاور مدیریت  کیستتعریف مشاوره و مشاور مدیریت مشاور مدیریت  یک تخصص مهارت دانش یا هنرهدف از مشاورهمشاوره مبتنی بر هدفاهمیت و ضرورت مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتمطالعه موردی...تعریف معاینات  مدیریت .. 14 ·  فعالیتهای اصلی در مدیریت .. 14 ·  آمیخته مدیریت .. 14 ·  وظیفه ی تحقیق در مدیریت . 14 ·  مدل تصمیم گیری (Decide) 14 ·  طبقه بندی تحقیق در مدیریت . 14 ·  معاینات  منجر به حل مسئله. 14 ·  معاینات  منجر به شناسائی مسئله. 14 ·   سازمان معاینات  مدیریت .. 14 ·  سیستم اطلاعاتی مدیریت  (Mis) 14 ·  انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14 ·  ویژگیهای سیستم اطلاعاتی مدیریت .. 14نقش های یک مشاور مدیریت  و فروش و تبلیغاتوظایف مشاور مدیریت  فروش و تبلیغاتارزیابی نقش حساس مشاور مدیریت مشاوران آکادمیک یا تجربیدلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت مدیریت  فروش و تبلیغاتتکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاورهنمونه مطالعه موردیفرایند مشاوره مدیریت تجزیه و تحلیل فرصت های مدیریت تهیه خط مشی مشاوره مدیریت  و فروشتهیه برنامه ها مشاوره مدیریت مدیریت پروژه های مشاوره مدیریت   فروش و تبلیغاتبرنامه های عملیاصول مهم انتخاب مشاوران مدیریت سیستم پشتیبانی مدیریت  (DSS) 14 ·  ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات مدیریت .. 14 ·  نقش معاینات  در سیستم های اطلاعاتی مدیریت  (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS. 14 ·  تفاوتهای (Mis) و (DSS) 14 ·  خطاهای احتمالی در معاینات  مدیریت .. 14 ·  انواع طرح تحقیق.. 14 ·  طرح پانل.. 14 ·  معاینات  علمی ( آزمایشگاهی ) 14 ·  انواع اطلاعات... 14 ·  انواع اطلاعات ثانویه. 14 ·  گزارش تحقیق.. 14 ·  ابزار و وسایل تحقیق.. 14 ·  ارائه طرح تحقیق.. 14 ·  تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها 14 اصول پاسخگویی به مشتریان معاینات  مدیریت .. 14 شیوه رفتار با مشتریان معاینات  مدیریت .. 14 رضایت سنجی مشتریان معاینات  مدیریت .. 14 نکاتی که در جلسه معاینات  مدیریت   باید رعایت کرد. 14 ویژگی های محل معاینات  مدیریت   مدیریت  فروش و تبلیغات... 14 تصمیمات اساسی معاینات  مدیریت  ان مدیریت  فروش وتبلیغات... 14 مذاکره معاینات  مدیریت .. 15 اصول قبل از جلسه معاینات  مدیریت .. 15 اصول حین جلسه معاینات  مدیریت .. 15 اصول بعد از جلسه معاینات  مدیریت .. 15 شناسایی مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 استفاده از معاینات  مدیریت  و مدیریت .. 15 ابزارهای مشاوران مدیریت  فروش وتبلیغاتانواع مشاوره و اصول اجراسیستم های گزارش دهی مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتسیستم ارزیابی فعالیت های مشاورانتحقیقات مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتغلبه بر موانع مشاورانچالش های مشاوران مدیریت  و فروشاصول فنی مشاوره مدیریت مدیریت تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران مدیریت تغییر نگرش مشتریان مشاورهمعاینه فنی مشتریان مشاورهمعاینه سیستم مشتریان مشاورهمعاینه مشتریان مشتریان مشاورهمعاینه کارکنان مشتریان مشاورهمعاینه واحد مدیریت  فروش و تبلیغات مشتریان مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتعارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روشمدل های عارضه یابی مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتگردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابیاصول پاسخگویی به مشتریان مشاورهشیوه رفتار با مشتریان مشاورهرضایت سنجی مشتریان مشاورهنکاتی که در جلسه مشاوره باید رعایت کردویژگی های محل مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتتصمیمات اساسی مشاوران مدیریت  فروش وتبلیغاتمذاکره مشاوراناصول قبل از جلسه مشاورهاصول حین جلسه مشاورهاصول بعد از جلسه مشاورهتجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاورهنفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریانتاسیس واحدمشاوره مدیریت شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاورهواحداستراتژیک مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتارتباط موثرتر با مشتریان مشاورهایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مشاوره و اجرای فرایندهاکنترل رفتار مشتریان مشاورهشناسایی مشتریان مشاورعوامل روانشناختی معاینات  مدیریت .. 15 دلایل ترک معاینات  مدیریت .. 15 نقش معاینات  مدیریت   در بحران ها 15 معاینات  مدیریت   در شرایط سخت مدیریت . 15 ویژگی های معاینات  مدیریت   حرفه ای... 15 نمونه فرم های بازدید معاینات  مدیریت .. 15 نمونه مطالعات موردی... 15 معاینات  مدیریت   انرژی دهنده. 15 معاینات  مدیریت   انگیزه بخش.... 15 خصوصیات یک جلسه معاینات  مدیریت .. 15 مذاکرات حرفه ای معاینات  مدیریت .. 15 زبان بدن در معاینات  مدیریت .. 15 اصول فنی معاینات  مدیریت   مدیریت مدیریت .. 15 تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط معاینات  مدیریت  ان مدیریت .. 15 تغییر نگرش مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 معاینه فنی مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 معاینه سیستم مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 معاینه مشتریان مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 معاینه کارکنان مشتریان معاینات  مدیریت .. 15 استفاده از تحقیقات بازار و مدیریت اطلاعاتی که مشتریان مشاوره مخفی می کننددلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مشاورهایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مشاورهایجاد پیوند بین استراتژی و مشتریمنشور اخلاقی مشاورانسوگند نامه مشاورانهفت رفتار ضروری مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتمشاوره رابطه ایعوامل روانشناختی مشاورانعوامل اجتماعی و فرهنگی مشاوراننمونه قراردادهای مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتتفاوت ها و شباهت های مشاوران مدیریت  با انواع دیگر مشاورانتفاوت مشاوران اروپایی ژاپنی و آمریکاییتفاوت های نگرش به مشاورهپرسش های مشاوران در جلسات مشاورهخصوصیات یک جلسه مشاورهمذاکرات حرفه ای مشاورانزبان بدن در مشاورانالگو های مشاورانطراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مشاورانتمایز مشاورانمشاوره مشارکتیمدیریت  مشاوره و خدمات مشاورهجلسات دفاع مشاورانخط مشی های مشاوران مدیریت مدیریت  فروش تبلیغاتخط مشی های دفاعی مشاورانمطالعه موردیمشاوره مدیریت  جهانیمشاوره جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانیشناخت و پیش بینی بازارهای جهانیمشاوره صادرات و وارداتمشاوره خطوط تولیدمشاوران فعالیت های پیشبردیمشاوره تبلیغاتمشاوره اهداف تبلیغاتمشاوره رسانه های تبلیغاتیمشاوره روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومیمشاوره قیمت گذاریمشاوره موسسات خدماتیمشاوره برند و نام و نشان تجاریمشاوره کانال های توزیعمشاوره بازاریابانمشاوره کارکنان فروشمشاوره حقوق و مزایای کارکنان فروشمشاوره انگیزهمشاور فروش مویرگیمشاوره کارکنان فروش و مدیریت مشاوره پارتیزانی و چریکیمشاوران خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندهاتکنیک های خلاق در مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتگروه کانون در مشاوره مشتریانتشکیل کمیته های مختلف برای مشتریانجلسات آموزشی مشاوراندستور کار مشاوران مدیریت  فروش تبلیغاتاثربخشی مشاوره مدیریت مشاوران مدیریت مدیریت  فروش و تبلیغات موفق دنیامشاوره مدیریت  در 30 روز برای مشتریان خاصدلایل ترک مشاوراننقش مشاوره در بحران هامشاوره در شرایط سخت بازارویژگی های مشاوران حرفه اینمونه فرم های بازدید مشاوراننمونه مطالعات موردیمشاوران انرژی دهندهمشاوران انگیزه بخشمشاوران تغییر دهنده و تحول گرامشاوران تند کنندهمشاوران ریزبینحل مساله و تصمیم گیری مشاوران مدیریت  فروش و تبلیغاتمشاوران گذشته محور و آینده محورمشاوران نظم دهنده و کوتاه کنندهمشاوران تمرکز گرا و تنوع گرامشاوران استراتژی گرا و سیاست گرامشاوران روش گرا و فرایند گرامشاوران تکنیکی و مشاوران تاکتیکیمطالعه موردی . مراقب این نوع مشاوران باشید...مقایسه مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغات در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی  غیر انتفاعی خدماتی و...چرا باید تحقیقات مدیریت  انجام دهیم؟. 17 معاینات  مدیریت  چیست؟. 18 چرا معاینات  مدیریت  ضروری است؟. 18 گستره معاینات  مدیریت : 19 الف) بررسی مصرف‌کننده یا مدیریت  (Customer Research): 19 ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19 پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20 ۱- بررسی سیستم‌های توزیع و فروش (Place/Distribution Research) 20 ۲- بررسی تبلیغات و روش‌های پیشبرد فروش شرکت (Promotion): 21 ۳- بررسی قیمت (Price): 21 ۴- بررسی محصول (Product): 22 ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22 گام‌های اجرایی تحقیق مدیریت : 22 مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23 مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23 مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24 مرحله ۴: عملیات میدانی و جمع‌آوری داده‌ها (Data Collection): 25 مرحله ۵: آماده‌سازی داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها 25 مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26 ابعاد مختلف پروژه‌های مدیریت : 26 معاینات  مدیریت  در مقابل معاینات  مدیریت . 28 ارزش اطلاعات‌.. 29 فرایند معاینات  مدیریت .. 29 مشاوره مبتنی بر کلاس درس و آموزش محورمشاوره مبتنی بر مراقبتمشاوره مبتنی بر جهت گیری مدیرانمشاوره مبتنی بر جهت گیری مشتریانمطالعه موردی – مشاوره خودطراحمطالعه موردی – مدیریت دانش در مشاوره مدیریت  فروش و تبلیغاتفازهای کاربردی مشاورهفازهای پیش ترکیب مشاورهفازهای ترکیب عملیاتی مشاورهمطالعه موردی – مرسدس و کرایسلرپاسخ های مشاوران مدیریت پاسخ های محیطیپاسخ های مدیریتیپاسخ های سازمانیپاسخ های رقابتیپاسخ های جمعیتوسعه فرامشاوره در مشاوره مدیریت برنامه های دستمزد مشاورانسبک های مشاوره و مشاورانمشاوره به سبک Tمشاوره به سبک Gمشاوره به سبک Hمشاوره به سبک Zآزمون های مورد استفاده مشاورانسطوح مختلف مشاوره مدیریتمطالعه موردی سطح 5 مشاورهسوئ استفاده از مشاوراندیدگاه های شخصی مشاوران داخلی و خارجیمطالعه موردی – در حاشیه بودن مشاور مدیریت مدیریت  فروش و تبلیغاتچک لیست های عملیاتی مشاوره مدیریت
·         آینده پژوهی
·         انگیزش
·         بهترین روش
·         توسعه دانایی محور
·         خلاقیت و نوآوری
·         دانش مدیریت
·         رهبری
·         فرهنگ و جو سازمانی
·         مدیریت استراتژیک
·         مدیریت بحران
·         مدیریت تولید
·         مدیریت خدمات
·         مدیریت دانش
·         مدیریت زنجیره تامین
·         مدیریت فروش
·         مدیریت فناوری اطلاعات
·         مدیریت مشارکتی/کارتیمی
·         مدیریت پروژه
·         مدیریت کیفیت
·         مدیران
·         مشاوره مدیریت   آموزشی
·         مشاوره مدیریت   بهره وری
·         مشاوره مدیریت   تغییر
·         مشاوره مدیریت   توسعه
·         مشاوره مدیریت   تولید و عملیات
·         مشاوره مدیریت   راهبردی
·         مشاوره مدیریت   ریسک
·         مشاوره مدیریت   زمان
·         مشاوره مدیریت   زنجیره تامین
·         مشاوره مدیریت   محصول
·         مشاوره مدیریت   و برنامه ریزی منابع سازمانی
·         مشاوره مدیریت   کسب و کار
·         مشاوره مدیریت   کیفیت
·         مفاهیم مشاوره مدیریت  ی
·         مهندسی مجدد
·         مهندسی ارزش
·         نظام های کنترلی و ارزیابی
·         نوآوری وشکوفایی سازمانی
·         چک لیست مشاوره مدیریت 
·         کارآفرینی
·          
·          
·         مشاوره مدیریت   و حقوق (law) مشاوره مدیریت   زنان (women) مشاوره مدیریت   واردات(Imports) مشاوره مدیریت   صادرات(Exports) مشاوره مدیریت   هزینه و درآمد آینده پژوهی مصاحبه های مشاوره مدیریت  ی مشاوره مدیریت   گروه ها (group) مدیریار در رسانه (Modiryar.com) مشاوره مدیریت   تصمیم گیری(Decision) مشاوره مدیریت   بیمه (Insurance) مشاوره مدیریت   و برنامه ریزی(planning) مشاوره مدیریت   انرژی (Energy) مشاوره مدیریت   حقوق ودستمزد(salary) مشاوره مدیریت   و مشاوره (Conference) مشاوره مدیریت   جهانی (Global) مشاوره مدیریت   عمومی(general) مشاوره مدیریت   انتقادی (critic) عمومی(general) مدیریت و مبانی سازمان (Org) مشاوره مدیریت   و روش تحقیق(Res) نظریه های مشاوره مدیریت  (theorists) مشاوره مدیریت   رفتار (Behavior)  (مشاوره مدیریت   فناوری اطلاعات (ICT) مشاوره مدیریت   منابع انسانی (HRM) مدیریت بازاریابی (Marketing) مشاوره مدیریت   کیفیت و استاندارد (QM) مشاوره مدیریت   راهبرد و چشم انداز (st) مشاوره مدیریت   مالی-اقتصادی(finance) مشاوره مدیریت   دولتی (administration) مدیریت تطبیقی (Comparative) مشاوره مدیریت   خلاقیت وکارآفرینی(e&c) مشاوره مدیریت   تحول و توسعه (OD) مشاوره مدیریت   آموزشی (education) مشاوره مدیریت   صنعتی (Indusrial) مشاوره مدیریت   اجرایی (MBA) مشاوره مدیریت   و تفکر سیستمی(sys) مشاوره مدیریت   بحران (Crisis) مشاوره مدیریت   ومهندسی ارزش(value) مشاوره مدیریت   دانش و دانائی (know) مشاوره مدیریت   بازرگانی (business) مشاوره مدیریت   و کنترل پروژه (project) مشاوره مدیریت   مشارکتی(Participative) مدیریت و تکریم مشتری (custm) مدیریت استرس(Stress) مشاوره مدیریت   زمان (Time) مشاوره مدیریت   تعارض (Conflict) مشاوره مدیریت   تغییر (Change) مدیریت فروش (sale) مشاوره مدیریت   و تفکر ناب (Lean) مشاوره مدیریت   انگیزش (Motivation) مدیریت بهره وری (Productivity) مشاوره مدیریت   و مفاهیم نوین(modern) مشاوره مدیریت   جهانگردی (tourism) مهندسی فناوری اطلاعات (ITE) مشاوره مدیریت   روابط عمومی(relation) روانشناسی کارومشاوره مدیریت  (psy) مشاوره مدیریت   ریسک (risk) مشاوره مدیریت   تبلیغات (publicity) مشاوره مدیریت   تولیدومحصول(Product) مهندسی مشاوره مدیریت   (engineering) مشاوره مدیریت   پزشکی (medical) مشاوره مدیریت   و رهبری (leadership) مشاوره مدیریت   نوآوری (Innovation) مشاوره مدیریت   تکنولوژی (technology) مشاوره مدیریت   رسانه و ارتباطات(media) مشاوره مدیریت   سازماندهی(Organiz)
·          
  منابع و پیوست ها 
 
  • ۹۲/۰۵/۲۷
  • علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی