مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش


800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

 

 

دپارتمان تخصصی بازاریابی و فروش

Special Department of Marekting and Selling

(SDEMS)

سیستم فروش و مشاوره حرفه ای

 

کلینیک تخصصی بازاریابی و فروش

علی خویه

09122991608

www.khooyeh.com

 

 


 

 

 

 

قبل از اطمینان از موفقیت وارد هیچ مبارزه ای نشوید."دیوید اکر"

مقدمه :

دنیا در حال گذر از عصر صنعتی به "عصر اطلاعات"، "انقلاب دیجیتالی"، "دنیای شبکه" و "اقتصاد دانایی" است. این گذر که محصول جریان تحول تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات است، دنیا را متحول ساخته است. انقلاب رایانه ای و اینترنتی در سیستم های فروش و .... در چند سال اخیر تغییر وسیع و سریعی را در جنبه های مختلف زندگی جوامع اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پدید آورده است. این فناوری از یک سو به عنوان مهمترین ابزار، روش و سرمایه برای توانمندسازی جوامع در قرن جدید و ایجاد تغییرات اساسی در تجارت ، زندگی، آموزش، اشتغال، نحوة حکومت و ادارة جوامع، بنگاه ها و صنایع محسوب شده و همچنین فرصت استثنایی برای جبران عقب ماندگیهای کشورهای در حال توسعه برای ورود به دوران فراصنعتی و عصر اطلاعات است.

بر اساس مطالعات و تجربیات کسب شده ، در گام های اولیه برای شروع و یا راه اندازی یک سیستم فروش تخصصی  ، نیازمند کسب اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز برای ارتقای  بهره وری وبرخورداری از دانش و تجربه ی لازم می باشد. ارائه ی خدمات مشاوره و فروش حرفه ای در زمینه های  ، از راهبردهای اصلی حمایت و آگاهی  بخشی درخصوص اجرای فرآیند تخصص گرایی در فروشندگی می باشد.                                                

یکی از روش های ارائه ی خدمات حرفه ای فروش ارائه ی  آن ها به صورت کلینیک های تخصصی می باشد. در این روش مشاوران  بازاریابان و فروشندگان  در مکان و تخصص خود مستقر بوده و کاربران با مراجعه به محل تعیین شده ، از راهنمایی ها  وتوصیه های مشاوران  براساس شناخت اجمالی از نیازها و خواست های کاربران حاصل  و در مدت زمان محدود به آنان ارائه می شود ، بهره مند می گردند.در طرح پیشنهادی حاضر که برای اولین بار با یک تیم کاملا حرفه ای و متخصص و مجهز به بسته های تکنولوژیکی و نرم افزارهای حرفه ای سعی می شود تا تهیه یک سیستم حرفه ای و دپارتمان تخصصی مشاوره بازاریابی  و فروش  تشریح شود....

علی خویه

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۷
علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی