مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

برای آشنایی به خدمات ما به سایت Khooyeh.ir مراجعه کنید
تماس با ما:

صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
کانال های تلگرام شامل
✅ کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش
https://telegram.me/mmsbc
————————————————————
✅crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————-
✅ اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند
https://telegram.me/branddoctor
———————————————————-
✅ کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
https://telegram.me/drmall
————————————————
✅ مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-
✅ کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-
✅ کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن
https://telegram.me/negotiationacademy

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

  • ۰
  • ۰

فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: علی خویه – 09122991608 -
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه،
مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان
 با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و  . . .
 
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
سرمایه گذاری کل
برای نمونه یک سازمان
پیش پرداخت 20 درصد
زمان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هفته 1
هفته 2
هفته 3
هفته 4
هفته 5
هفته 6
هفته 7
هفته 8
هفته 1
 
 
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1-    بررسی شرایط اولیه  بازار
28000000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2-    تحقیقات بازاریابی
IN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
IN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4-    بررسی و آنالیز مشتریان
25000000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5-    بررسی و آنالیز رقبا
15000000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6-    بررسی توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف سازمان
5000000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7-    گزارش تحلیلی بازار
8000000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";} راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی
1-    بررسی شرایط بازار
2-    تحقیقات بازاریابی
3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
4-    بررسی مشتریان
5-    بررسی رقبا
6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان
7-    گزارش تحلیلی بازار
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
1-    تعیین منابع مورد نیاز
2-    تعیین ساختار
3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی
4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها
5-    تجهیزات انبارداری
6-    تجهیزات لجستیک
7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی
فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها
توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608
1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی
2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری
3-    تدوین آیین نامه های فروش
4-    اجزای آیین نامه فروش
5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی
6-    استخدام نیروهای مورد نیاز
7-    آیین نامه پورسانت
8-    آیین نامه هدف گذاری
9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور
10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف
11-آموزش نیروها
12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت
13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد
14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی
15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت
18-تهیه ملزومات ویزیتورها
19-تهیه امکانات حسابداری و مالی
20-آماده کردن انبار و امکانات انبار
21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش
22-تهیه حواله های مختلف
فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.khooyeh.com
1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری
2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت
3-    گردآوری اطلاعا مشتریان
4-    کنترل اعتبار مشتری
5-    رسیدگی به مرجوعیان
6-    شیوه های تسویه حساب
7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان
8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان
9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش
10-ارایه گزارشات فروش
11-تهیه گزارشات فروش
12-گزارشات ارزیابی
13-گزارشات مقایسه ای
14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش
15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی
16-سیستم کدگذاری مشتریان
17-بهینه سازی فروش ویرگی
18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی
19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای
20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ... بهترین کانال های بازاریابی و فروش
بهترین کانال های بازاریابی و فروش باید چند ویژگی مهم داشته باشند
- اسان و به راحتی در دسترس باشند
- با مشتریان ارتباط مستقیم داشته باشند و مشتریان را در اولویت قرار دهند.
- خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند.
- نگاه همه جانبه داشته باشند
- اعتبار قوی ومحکمی داشته باشند
- صداقت در گفتار وعمل داشته باشند [ ۱۳٩٢/۱٠/٢۳ ] [ ۳:٥٦ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی
یک نرم افزار فروش مویرگی توزیع و پخش مویرگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد
انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی
www.
http://mdc.persianblog.ir/
  ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/٥/۱٦ ] [ ٢:۳٦ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) توزیع و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم فروش مویرگی
استقرار سیستم توزیع فروش مویرگی
ر ابتدا شبکه های مختلف توزیع و فروش  را مختصراً بررسی می کنیم:
 
توزیع و فروش  کالا از طریق شبکه های توزیع و فروش  عمده فروشی
محاسن:
1. هزینه های توزیع و فروش  در این روش پایین تر است و قیمت تمام شده کالا را کاهش داده و یا حاشیه سود خرده فروش را افزایش می‌دهد.
2. تعداد زیادی از شرکتها و مراکز پخش کوچک از طریق شبکه های توزیع و فروش  عمده فروشی تامین می شو ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/٤/٢ ] [ ۳:۳٦ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
توسط: مهندسی علی خویه – 09122991608 - 09372991608
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها
فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی
1-    بررسی شرایط بازار
2-    تحقیقات بازاریابی
3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
4-    بررسی مشتریان
5-    بررسی رقبا
6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان
7-    گزارش تحلیلی بازار
فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی
1-    تعیین منابع مورد نیاز
2-    تعیین ساختار
3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی
4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها
5-    تجهیزات انبارداری
6-    تجهیزات لجستیک
7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی
فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها
توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608
1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی
2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری
3-    تدوین آیین نامه های فروش
4-    اجزای آیین نامه فروش
5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی
6-    استخدام نیروهای مورد نیاز
7-    آیین نامه پورسانت
8-    آیین نامه هدف گذاری
9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور
10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف
11-آموزش نیروها
12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت
13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد
14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی
15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی
17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت
18-تهیه ملزومات ویزیتورها
19-تهیه امکانات حسابداری و مالی
20-آماده کردن انبار و امکانات انبار
21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش
22-تهیه حواله های مختلف
فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.
1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری
2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت
3-    گردآوری اطلاعا مشتریان
4-    کنترل اعتبار مشتری
5-    رسیدگی به مرجوعیان
6-    شیوه های تسویه حساب
7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان
8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان
9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش
10-ارایه گزارشات فروش
11-تهیه گزارشات فروش
12-گزارشات ارزیابی
13-گزارشات مقایسه ای
14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش
15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی
16-سیستم کدگذاری مشتریان
17-بهینه سازی فروش ویرگی
18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی
19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای
20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ... [ ۱۳٩٢/٢/٢٤ ] [ ۱:٥۳ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی
مدیریت اجرایی فروش مویرگی  SMBA
ام بی ای فروش مویرگی  
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
 
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
 
      شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.
       هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
       محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB
برنامه‌ریزی فروش مویرگی
(8 ساعت)
-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM )
(16 ساعت)
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)
-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی  
(8 ساعت)
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
آشنایی با نویسندگان:
علی خویه............................................................www.
                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی  و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی  وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@      
09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.
 
 
[1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی (دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)
  [ ۱۳٩٢/٢/۱٦ ] [ ٦:٤٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مشاور فروش مویرگی، راه اندازی و استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی
مدیریت اجرایی فروش مویرگی  SMBA
ام بی ای فروش مویرگی  
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
 
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
 
      شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.
       هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
       محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB
برنامه‌ریزی فروش مویرگی
(8 ساعت)
-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM )
(16 ساعت)
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)
-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی  
(8 ساعت)
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
آشنایی با نویسندگان:
علی خویه............................................................www.
                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com  o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغاتo مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش مویرگی  و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی   o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش مویرگی ، تبلیغات و برندo سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلفo دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروش مویرگی ندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش مویرگی  و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللیo عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش مویرگی  و برندo مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش مویرگی  وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...o دارای مدارک معتبر TTC, FCEo  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش مویرگی ، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغاتo دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلفo  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش مویرگی ، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@      
09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.
 
 
[1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروش مویرگی گاه، چیدمان و مهندسی فروش مویرگی (دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)
  [ ۱۳٩٢/٢/۱٦ ] [ ٦:٤٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدیریت فروش مویرگی توزیع مویرگی
به نام خداوند بخشنده مهربان
                                                                                                 
         
 
 
 مدیریت فروش مویرگی
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل
 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 
مولف و مترجم:
علی خویه
www.
 
برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی ادامه مطلب

  • ۹۲/۱۲/۰۴
  • علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی