مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

اولین وظیفه یک مشاور مدیریت دلسوزی و رازداری است . مشاور مدیریت و مشاور بازاریابی و فروش باید شرکت را مانند شرکت خودش بداند و دلسوزانه پیگیر موارد مختلف باشد و خود را از خانواده شرکت بداند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۷
علی خویه

Www.mooyragi.ir (پخش،توزیع و فروش (گرم و سرد:

https://www.instagram.com/p/BLW1lC-j5oU/


مطالعات 10 شیوه ی رفتاری افراد کاریزماتیک را این گونه تعریف کرده است که مضمون ان در پی می آید:

@mmsbc 

1-بیشتر از آنکه سخن بگویند، می شنوند.


2- صرف نظر از افراد به دیدگاه هایشان خوب گوش می دهند.


3- به هنگام ارتباط با دیگران، به هیج وجه خود را مشغول حاشیه و لوازم شخصی نمی کنند.


4- به چیزهایی که بدست می آورند فکر نمی کنند بلکه تمرکزشان به چیزهایی است که برای دیگران می توانند فراهم کنند.


5-به گونه ی افراد از خود راضی که خود را مهم می پندارند عمل نمی کنند.

@mmsbc 

6- مردمان دیگر را مهم می دانند چون می توان از آنان آموخت.


7-نقاط مثبت دیگران را می بینند و آن را تقدیر می کنند.


8-در انتخاب کلماتی که به کار می برند دقت می کنند.


9-بر نقاط ضعف دیگران تمرکز و پافشاری نمی کنند.


10-نقاط ضعف خود را با گشاده رویی می پذیرند.




@mmsbc


http://khooyeh.ir/how-to-satisfy-customers/

لبخند مشتری و سود بیشتر


رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت. اشلسینگر و هسکیت با ارائه نظریه «چرخه خدمات مطلوب» سعی نمودند تا رابطه بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند را نشان دهند. مطابق این نظریه با افزایش رضایت مشتریان قابلیت و تحمل آنها در پرداخت قیمت محصول بالا می‌رود، در نتیجه سود سازمان افزایش می‌یابد و در نهایت رضایت شغلی و بهبود روحیه کاری کارکنان را در پی دارد.

https://telegram.me/mmsbc

ادامه ی مطلب را در لینک زیر بخوانید

http://khooyeh.ir/how-to-satisfy-customers/


http://khooyeh.ir/human-resource-management/

افزایش بهره وری سازمان و کارکنان:


پیشنهادات:

با توجه به بحث‌هایی که از نظر گذشت به عنوان جمع‌بندی مطالب پیشنهاداتی در راستای ارتقاء و بهبود بهره‌وری در سازمان‌های دولتی به شرح زیر می‌شود:

۱- کوچک‌سازی سازمان‌ها، در دهه‌های گذشته سازمان‌ها بدنبال گسترش فیزیکی خود بودند اما امروزه کوچک‌سازی اندام سازمانی حرکتی به سوی کمال مطلوب شناخته می‌شوند.

۲- عقلایی و علمی نمودن فرایند تولید و ارائه خدمات سازمان، استفاده از روش‌های علمی، حذف فرایندهای سنتی و استفاده از تکنولوژی مناسب، از مواردی است که می‌توان در این راه از آنها بهره گرفت.

۳- بکارگیری روش‌های مدیریت مشارکتی در سازمان(حداقل در بخش‌ها و واحدهایی که بکارگیری آن دارای سودی بیش از هزینه آن می‌باشد).

@mmsbc

۴- طراحی مجدد مشاغل. بطوریکه مشاغلی همراه با نشاط، چالش و انگیزاننده برای کارکنان فراهم شود.

۵- گسترش روحیه خلاقیت و نوآوری در سازمان، بطوریکه سالانه به کارکنانی که پیشنهادات جدیدی در جهت کاهش ضایعات، اتلاف وقت و افزایش بهره‌دهی سازمان می‌نمایند. پاداش‌هائی اهدا شود و در حضور دیگران از ایشان قدردانی به عمل آید.@mmsbc

۶- تجدید ساختار سازمان‌ها، در این راستا سازمان‌هایی که کارهای مشابه انجام می‌دهند(سازمان‌های موازی) در هم ادغام شوند و منابع انسانی و مادی آنها در بخش‌های جدید بکار گرفته شوند.

۷- عنایت به آموزش و پرورش کارکنان. تقویم‌های آموزشی برای کارکنان در همه سطوح سازمان تهیه و اجرا شود.

۸- توسعه پژوهش‌های کاربردی برای اصلاح و بهبود روش‌ها بصورت مداوم و مستمر.

۹- توسعه، تشویق، تبلیغ و حمایت وجدان کار، نظم و انظباط کاری در سازمان.@mmsbc

۱۰- ایجاد آموزش‌های مقتضی در جهت تغییر نگرش‌ها و فرهنگ سازمانی که در تقابل با بهره‌وری است.

۱۱- توسعه مفهوم«ارباب رجوع محوری» یا«مشتری محوری» در سازمان این امر می‌تواند دیدگاه منفی سنتی را نسبت به بوروکراسی‌های دولتی در اذهان عمومی پاک نماید.

۱۲-  سازمان‌های دولتی با ایجاد منشور اخلاقیات سازمانی می‌توانند کارکنان خود را از نظر اخلاقی ملزم به انجام کارها به نحو مطلوب نمایند.@mmsbc

۱۳- قدرت اخذ تصمیم در پایین‌ترین سطحی که همه عناصر اساسی اطلاعات در آنجا قرار دارند، تفویض شود.

۱۴- ایجاد طرح‌های پاداش بر اساس بازده کار فرد یا گروه تنظیم شود.

۱۵- طرح‌های حقوق و دستمزد طوری تهیه شود که کارکنان پیوند آن را با بهره‌وری بخوبی درک نمایند.


متن کامل مقاله در لینک زیر


سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع 

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی  محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی  -    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع 

- مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش

ارتقای بینش  -    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش 

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش

- انواع توزیع در کنار فروش 

ارتقای مهارت  -    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع 

-    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش 

-    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع

-    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور 

-    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور

-    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی  -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن

-        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش 

-        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری 

-        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش 

-        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش 

-    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع

-    10 نقطه کور در مدل فروش و توزیع

-    10 اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های مدل فروش تلفنی 

-    پیگیری و ارزیابی مدل فروش 

-    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش 

-    چاشنی های مدل فروش 

-    مدل فروش خلاق 

کارگاه  -    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی 

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

همراه با ارایه مدرک معتبر

استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608


کارگاه آموزشی کاربردسازی تحقیقات بازاریابی


مدرس : علی خویه www.imrd.ir 


کارگاه آموزشی کاربردسازی تحقیقات بازاریابی به صورت یک دوره آموزشی یک روزه در سازمان سرمایه گذاری هولدینگ شسیا با تدریس آقای علی خویه برگزار گردید


- چه کنیم تا تحقیقات بازار کاربردی شود


چرا تحقیقات بازار به شکل کاملا کاربردی در شرکت ها بروز پیدا نمی کند


برای اجرای تحقیقات بازار باید چه فعالیت هایی صورت گیرد


چرا شرکت ها در برابر تحقیقات بازار مقاومت نشان می دهند


یک تیم حرفه ای تحقیقات بازار باید چه ویژگی هایی داشته باشد


چرا یک جو منفی در برابر محققان بازار در شرکت ها و سازمان ها ایجاد شده است


یک محقق بازار باید چه کارهایی انجام دهد تا تحقیقات او به شکل کاربردی در سازمان اجرا گردد


برای کاربردی کردن تحقیقات باید چه مراحلی را طی کرد


آیا تحقیقات بازار وظیفه یک فرد آکادمیک است


تحقیقات بازار یک کار دانشگاهی است یا یک کار کاربردی


برای اینکه تحقیقات بازار ، اجرایی شود باید چه افرادی درگیر این کار شوند


ارگاه آموزشی کاربردسازی تحقیقات بازاریابی


مدرس : علی خویه


علی خویه www. ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir 


https://www.instagram.com/p/BLaLQWujT3s/


کانال آموزش و مشاوره در حوزه بازاریابی برند و فروش 

@mmsbc 

Www.khooyeh.com

صفحه اینستاگرام 

Www.instagram.com/khooyeh.ir


Www.mdc.persianblog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۲
علی خویه