مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

سوالات درس بازاریابی خدمات

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ب.ظ

سوالات درس بازاریابی خدمات

 

 دکتر علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

سوال یک ) بازاریابی خدمات از بازاریابی برای کالا متفاوت است؛ ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات نظیر نامشهود بودن، ...................، نفوذپذیری و جدایی‌ناپذیری آن را از بازاریابی کالا متمایز کرده و بازاریابی خدمات را در مقایسه با بازاریابی کالاهای فیزیکی دشوارتر می‌کند.

  1. سطحی
  2. جدید
  3. ناهمگونی <<
  4. پر هزینه

 

 

سوال 2) بازاریابی خدمات بازاریابی مبتنی بر رابطه و .................است

  1. ارزش<<<
  2. ارتباطات
  3. خدمات
  4. هزینه

 

سوال 3) اگر می‌خواهید به عنوان یک بازاریاب خدمات کسب و کار خود را توسعه دهید. قبل از هر چیز از استانداردسازی خدماتی که می‌خواهید ارائه دهید مطمئن شوید. لازم به ذکر است شما باید ........................خدماتتان را نمایش دهید.

  1. مرتبط بودن
  2. ارزشمند بودن
  3. پیشرفته بودن
  4. استاندارد بودن>>>>

 

سوال 4 ) یکی دیگر از روش‌های داشتن روابط بلند مدت با مشتریان این است که نقاط تماس با مشتریانتان اثربخش باشد. این نقاط تماس می‌تواند شامل کارت‌پستال، ایمیل‌ها یا تعاملات با فروشندگان باشد که عامل همکاری و تعامل میان ارائه دهنده ....................و مشتری است.

  1. کالا
  2. خدمات>>>>
  3. جنس
  4. نوآوری
     

 

سوال 5) ........................زیربنای همه تلاش‌های بازاریابی امروزی است. از بازار گرفته تا تحقیقات مربوط به برند. مطالعات علمی جامع می‌تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه‌تر کمک کند.

 

  1. دانش
  2. آگاهی
  3. اطلاعات
  4. تحقیقات>>>>>

 

 

سوال 6) یکی از مهم‌ترین ملاحظات کسب و کار برای بازاریابی خدمات، هدف‌گذاری و تخصص گرایی است. اگر قصد دارید با سرعت بیشتری شرکتتان را رشد دهید باید ........................هر بخش را با دقت انتخاب کنید

  1. مشتریان
  2. بانوان
  3. آقایان
  4. متخصصین>>>>>>.

 

سوال 7) ............................از جهت ملموس نبودن خدماتی که ارائه می‌شوند و نیز عدم برخورداری از جذابیت‌های بصری، ممکن است به نظر دشوارتر برسد؛ اما از سوی دیگر افزایش نیاز انسان‌های امروزی به خدمات و افزایش سرچ‌های اینترنتی برای آن‌ها می‌تواند کار را برای شما راحت‌تر سازد.

  1. بازاریابی خدمات>>>>
  2. تکنیک های بازاریابی
  3. فروش
  4. تولید کالا

 

 

سوال 8) ..........................، مدت زمان خاصی دوام دارند و نمی‌توانند همچون یک محصول برای استفاده بعدی ذخیره شوند. بعنوان مثال یک طراح داخلی، یک ویژگی را یک مرتبه طراحی می‌کند. اگر مایل به طراحی مجدد خانه هستید، مجددا باید این سرویس را خریداری کنید.

 

  1. تبلیغات>>
  2. خدمات
  3. تولید
  4. بازاریابی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی