مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

·        صفحه اینستاگرام        instagram.com/khooyeh.ir

·         کانال های تلگرام شامل 

 کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش
https://telegram.me/mmsbc
————————————————————
crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————-
 اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند
https://telegram.me/branddoctor
———————————————————-
 کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
https://telegram.me/drmall
————————————————
 مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-
 کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-
 کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن
https://telegram.me/negotiationacademy

     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۱۲
علی خویه

اعتماد و اعتقاد به مشاور خود باعث پیشرفت و بهبود کار شما خواهد شد.

گاهی دقت در برخی از کلمات و فکر کردن راجع به آنان نتایج خوب و مفیدی را برای انسان در پی دارد، نتایجی که می توانیم با استفاده از آن نتایج راه ها و مسیرهای تازه ای برای کسب و کار بگشاییم.

از جمله این کلمات و واژه ها دو واژه اعتقاد و اعتماد به مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند شرکت است. 

به راستی ما در کسب و کار خود خود چگونه رفتار می کنیم؟ به راستی ما در کسب و کار خود چقدر به مشاور اعتماد و اعتقاد داریم؟

به نظر می رسد اعتقاد و اعتماد، دارای فرق زیبایی هستند، و می توان اعتماد را یک پله بالاتر از اعتقاد دانست. به این نحو که بعد از اینکه ما به کسی یا چیزی اعتقاد پیداکردیم، به آن اعتماد می کنیم، یعنی هر اعتمادی متضمن و دربردارنده اعتقادی است، اما هر اعتقادی لزوما متضمن و در بردارنده یک اعتماد نیست، و ممکن است که خیلی از اعتقادها به اعتماد نیانجامد.


برای موفقیت در کسب و کار خود

اول به مشاور اعتقاد داشته باشید

وقتی اعتقاد پیدا کردید

به مشاور اعتماد کنید




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۰۷
علی خویه

مشاور بازاریابی  کیست؟ کار مشاور بازاریابی  چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟

مشاوران بازاریابی نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور بازاریابی  ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های مختلف از جمله : چگونگی سود آورتر کردن سازمان از طریق کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها، تدوین استراتژی توسعه محصولات جدید و یا روش جذب، ارتقاء و آموزش نیروی انسانی مشاوره می دهد.

علی خویه مشاور بازاریابی

اگرچه برخی از مشاوران بازاریابی  در سازمانهایی که مشاوره می دهند به صورت رسمی کار می کنند، ولی اکثر آنها به صورت قراردادی و همزمان با چندین شرکت یا سازمان در ارتباط می باشند. همچنین یک مشاور بازاریابی  معمولا از سطح تحصیلات بالاتر برخوردار بوده و در حوزه تخصصی خود علم و دانش قابل توجهی دارد و از همه مهمتر اینکه باید چندین سال تجربه اجرایی حرفه ای داشته باشد چرا که مشاور بازاریابی ی که فقط دانش داشته باشد نمی تواند نسخه اثربخشی ارایه کرده و برای سازمان و شرکت موثر باشد.یک مدرس و مشاور بازاریابی  بازاریابی، فروش، برند و CRM معمولا وقت خود را بین مشتریان مختلف تقسیم می کند. چون او باید وقت زیادی را با مشتریانش بگذراند، بیشتر اوقات در خارج از دفتر کار خود می باشد. او معمولا کمتر با برنامه کاری فشرده و استرس کاری مواجه است و معمولا روند کاری اش آرام و به دور از استرس است.

یک مشاور حرفه ای در حوزه بازاریابی ، بازاریابی فروش و برند باید کاملا آزادی عمل داشته باشد تا بتواند تمام مسائل را بررسی کرده و راهکارهای موثری برای بهبود فروش، افزایش رضایت مشتری، ارتقا برند و رشد شرکت ارایه کند

مشاوران مستقل می توانند در مورد میزان درآمد، زمان و مکان کارشان، خود تصمیم بگیرند. البته آنها تحت فشار بیشتری نیز هستند زیرا معیشت آنها به توانایی شان در یافتن و نگهداری مشتری وابسته می باشد و حقوق بگیر سازمانی نیستند. مشاوران بازاریابی  گاهی اوقات ساعات طولانی از روز و گاهی دیگر نیز تنها مدت محدودی از روز مشغول به کار هستند که این موضوع بستگی به کار و مشتریان در دست آنها دارد.

آموزش و مشاوره بازاریابی و فروش
  برای نتیجه گرفتن از مشاور بازاریابی  و کسب  کار، شرکت ها و سازمان ها باید حمایت کامل از ایشان داشته باشند و امکانات کاملی در اختیار مشاور بگذارند در ضمن باید ریز به ریز تمام توصیه های مشاور را انجام داده و اجرا کنند و مانند برخی از افرادی نباشند که به پزشک مراجعه می کنند و داروهای تجویز شده را به درستی مصرف نکرده و خود تجویزی و خود درمانی انجام داده و نتیجه نمی گیرند.

مسئولیت ها و نمونه وظایف مشاور بازاریابی

·         مشاوره جهت تحیقات بازار و رفتار مصرف کننده 

·         جمع آوری و سازماندهی اطلاعات لازم برای حل مشکلات مطرح شده از سوی کارفرمایان به منظور امکان یافتن راهکار مناسب برای حل آن ها

·         انجام مصاحبه های فردی با کارکنان و مدیران رده های مختلف سازمانی و بازدید از بخش های مختلف سازمان برای تعیین روشها، ملزومات و یافتن راهکار مناسب و پیشنهاد به مدیران ارشد سازمان

·         تحلیل اطلاعات مالی و غیره شامل درآمدها، هزینه ها، میزان دارایی ها و بدهی ها به منظور کسب شناخت دقیق از وضعیت مالی شرکت مورد مشاوره و یافتن بهترین راهکار برای مسایل مطرح شده از سوی مدیران مربوطه

·         بررسی تمام امکانات شرکت و عارضه یابی و تقسیم بندی شدت و حدت عارضه ها

·         ارائه راه حل ها و شیوه های جایگزین به مدیران و کارفرمایان بر اساس نیازی که آنها اعلام می کنند.

·         پیشنهاد سیستم ها، رویه ها و تغییرات سازمانی جدید (در صورت نیاز) در بسیاری از موارد مشاور با تجربه و عالم می تواند اشکالات و نقاط ضعف و قوت سازمان را بهتر از مدیران شرکت ببیند و برای رفع آنها راهکار مناسب ارائه دهد. زیرا مدیران خود شرکت یا سازمان از داخل سازمان به سازمان خود نگاه می کنند ولی مشاور از بیرون به آن نظر دارد لذا بهتر می تواند در خصوص آن ارزیابی و قضاوت داشته باشد.

·         ارائه توصیه ها و پیشنهادات به بازاریابی  از طریق ارائه حضوری یا گزارشات مکتوب در سازمان های دولتی مشاوران عموما به صورت مکتوب نظرها و مشورت های خود را اعلام می کنند ولی در شرکت های خصوصی فرهنگ ارتباطی مشاور با مدیر عموما به صورت شفاهی و از طریق جلسات مذاکره می باشد.

·         سیستم سازی و بهبود عملیات سیستمی و فرایندی در شرکت برای اینکه ساختار منظم واستاندارد شکل گرفته و وابستگی به اشخاص کم گردد.

علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

·         ارایه مشاوره  در خصوص روند انجام تغییرات پس از تصمیم گیری برای انجام یک تغییر در سطح سازمان، معمولا مشاور در کنار بازاریابی  سازمان (شرکت) فرایند تغییر را پیگیری و رصد می نماید تا اشکالات پروژه تغییر به خوبی مشخص و رفع شود. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۲۳
علی خویه