مشاور بازاریابی خلاق
![Nissan Cube Advertisement Nissan Cube Advertisement](http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2008/06/uad2.jpg)
Nike Cars Advertisement
Cars decorated as Nike kicks in Mexico. The front car carrying the ball. [link]
BMW Advertisement
“From up here, I can see BMW of Bridgeport” [link]
Nescafe Advertisement
This picture of a Nescafe branded building is from Venezuela’s capital, Caracas, and must be among the largest inflatables in the world. [link]
Nike Advertisement
Nestle Advertisement
Creative Nestle billboard advertisement. [link]
Mini Advertisement
Hopi Hari Advertisement
Fitness Company Advertisement
Shopping bags given away to customers when purchasing fitness accessories or nutritional supplements at the Fitness Company fitness centers. [link]
Skin Cancer Towel Advertisement
“Please take care this summer” [link]
K-Swiss Advertisement
McDonald’s Bus Stop Advertisement
Just what you want while waiting for the bus: that mouth watering, tantalizing reminder of how much you’d love to stuff your face with a 1,000 calorie burger only to be reminded later by your stomach it wasn’t the best decision you could have made. [link]
Woodland Shoes Advertisement
Powerful idea for a billboard. [link]
Outdoor Stunt by Goodyear
Lovely concept, but I think there’s something lost in translation in this outdoor campaign for Goodyear. The sign says:
(front) “Your vehicle has been towed. Call 0800 081-8181.”
(back) “For sticking on the roads.” [link]
FedEx Kinko’s Advertisement
When coming up with an ad campaign for FedEx Kinko’s, the innovative minds at advertising agency BBDO were inspired by the streets of New York. The agency installed oversized bottles of correction fluid, highlighters, and, in one case, an office lamp, on the city’s busy thoroughfares for a couple of days earlier this year. [link]
Peta Advertisement
The action is named ‘None of us would like to end up like this.. neither would other-than-human animals’ and it was done with four big foam trays, each of them containing a naked activist inside, and covered with a see-through plastic with a ‘Human meat’ sticker on it. The idea was to imitate the ‘meat’ trays we can find at the supermarkets and to show that we are also animals, just as other-than-human animals, we neither would like to end up there. [link]
Ravensburger Puzzles Advertisement
BIC Razor Advertisement
Bic developed this creative outdoor advertisement for their razors. The billboard is blank except for a small logo, but without it the advertisement might be missed and it acts as a good backdrop for the giant razor and cut grass. The only draw back is the constant trimming of the lawn. [link]
Mercedes Advertisement
IKEA Advertisement
Ikea on Wheels advertisement. [link]
Canon Advertisement
Creative Canon outdoor advertisement. [link]
Kill Bill Advertisement
LEGO Advertisement
Lego’s ad agency in Santiago (Chile) used cranes to hang giant Lego blocks. [link]
Discovery Channel Advertisement
Related Posts
برچسبها: کلینیک مشاوره بازاریابی و تبلیغات ایران, تبلیغات پارتیزانی, تبلیغات چریکی, تبلیغات بی هزینه, تبلیغات کم هزینه, مرکز برندسازی ایران, کلینیک برندسازی ایران, آکادمی برندسازی ایران
سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی و چاشنی های فروش هدایای تبلیغاتی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش
مدرس: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی
www.promotion.persianblog.ir
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار - سیستم های پروموشن انگیزشی اثربخش - اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی در بازاریابی - اصول انگیزش و چاشنی فروش |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش - تفاوت انواع سیستم های انگیزشی - بینش تغییر رفتارها - بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای - مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها - مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش - مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی - مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان - مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی - مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها - 10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش - 10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان - تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق - انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها - انگیز ه های سازه ای - انگیز ه های دگرگونی - انگیز ه های ارتباطی - انگیز ه های جانشینی - انگیز ه های جانمایی - انگیز ه های ترکیبی - انگیز ه های تنظیمی - انگیز ه های معکوس - انگیز ه های تراوشی - انگیز ه های جذبی - انگیز ه های نفوذی - انگیز ه های چند بعدی - انگیز ه های تریزی
|
مدرس دوره
مهندس علی خویه و فهیمه احمدی
دوره ها کارگاه ها سمینارها مشاوره تحقیقات و امور اجرایی که در این مدت برگزار گردید یا مشارکت فعال صورت گرفت شامل موارد زیر می باشد
مدیریت ارتباط با مشتریان اصول سی آر ام و ... در اراک، سمینار بزرگ مدیریت برند در مشهد، تکنیک های نفوذ و جذب مشتریان در مشهد، سمینار و کارگاه اموزشی شکار مشتریان تکنیک های جذب و نگهداری مشتریان بوشهر، سمینار و کارگاه آموزشی فروش موثر و تکنیک های جذب مشتریان مشهد، کارگاه آموزشی مهندسی تبلیغات تجاری در کرمان، سمینار تفکر استراتژیک در کرمان، سمینار و کارگاه های آموزشی ویژه مدیران وزارت کار و تامین اجتماعی، تکنیک های فروش مویرگی وکانال های توزیع و پخش در گرگان و گیلان، تکنیک های چانه زنی و اصول و فنون مذاکره در مازندران و همدان، مهندسی برند مدیریت نام و نشان تجاری در همدان، زبان بدن و اصول و فنون ارتباطات موثر و اثربخش در فروش وبازاریابی در اراک و.....
سمینار بازاریابی کم هزینه و اثربخش تکنیک های بازاریابی کم هزینه روش های بازاریابی کم هزینه
محتوای سمینار:
- تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری کم هزینه و بی هزینه
- تکنیک های فرصت شناسی بازار
- استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی
- تکنیک های استفاده از رسانه های مجانی و کم هزینه برای تبلیغات
- بازاریابی خلاق و کم هزینه
- مهارت های نفوذ به بازار به روش های کم هزینه
- ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش و بی هزینه
- کارگاه بازاریابی پارتیزانی
- 10 تکنیک قیمت گذاری چریکی
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
- 10تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینه
- ایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی
- تکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کار
- نمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..
برچسبها: مشاور بازاریابی, مشاور تبلیغات, مشاور بازاریابی و تبلیغات, مدرسه بازاریابی ایران, مدرسه فروش ایران, مدرسه تبلیغات ایران, مرکز ایده پردازی ایران, کلینیک تبلیغات, کلینیک بازاریابی, کلینیک کمپین تبلیغات
Collection of creative advertising ideas from around the world.
Health Insurance Advertisements
Mutual Community: After 70 years we’ve seen it all. [link]
CareerBuilder Advertisement
CareerBuilder.com says “Don’t Jump”. [link]
Cingular Advertisement
“Hate Dropped Calls?” [link]
Slim Fast Advertisement
Pepsi Recycling Advertisement
Creative Pepsi Recycling ad campaign in Puerto Rico. [link]
Duracell Bus Advertisement
Energizer has the bunny and now Duracell has a bus. [link]
Reserved for Drunk Drivers Advertisements
Noir Coffee Advertisements
Creative campaign for Noir Coffee: “Keeps you awake.” [link]
Hubba Bubba Advertisements
For blowers. Hubba Bubba Gum. [link]
Henkel Mir Wool Advertisements
“Rediscover the freshness of wool”. [link]
ESPN Advertisements
“ESPN. All day. Everyday.” [link]
Milk Advertisements
Creative “Milk Power” advertisements. [link]
ANCAP Advertisements
Advertising campaign for ANCAP: “Beware of cars with less than 4 stars”. [link]