مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاوره بازاریابی فروش و CRM

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ
نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2011 بهترین برنامه CRM موجود در جهان می باشد که توصیه می شود تمامی  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392

همانطور که می دانید یکی از نرم افزارهایی که امروزه برای هر کسب و کاری مورد نیازاست ، CRM ( Customer Relationship Management ) و یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد ، چرا که در اقتصاد کنونی جهان هر فرد و هر کسب و کار تعداد زیادی رقیب دارد و تعداد معدودی مشتری ، بنابراین کسب و کاری که بتوانند از طرق گوناگون مشتری را به سوی خود جذب نماید بدون شک موفق خواهد بود .نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2011 بهترین برنامه CRM موجود در جهان می باشد که توصیه می شود تمامی کسب و کارهای متوسط و بزرگ از آن استفاده نمایند . با قابلیت نصب بر روی ویندوز سرور 2008 و سرور 2008 نسخه R2


در ادامه با برخی از قابلیت های این نرم افزار آشنا می شویم : امکان تعریف مناطقبه منظور بهینه سازی استفاده از تیم قابلیت ساخت لیست قیمتارائه پیشنهادات پس از فروشاستفاده از مجوزهای نقش محور و گروه محورفراهم نمودن فضای اختصاصی با امکانات متعدد به منظور بازاریابی بر روی مشتریان بالقوهارسال خودکار ایمیل به مشتریان بالقوهاینترفیس زیبا که مشتریان بالقوه را به خوبی مشخص می سازدفراهم بودن امکانات امتیاز دادن به مشتریان بالقوهامکان به نتیجه رساندن سریعتر قراردادهافراهم کردن امکاناتی به منظور بالاتر قرار گرفتن نسبت به رقباامکان رصد لحظه به لحظه سود از طریق فاکتورهای صادرهپشتیبانی از روش های فروشمدیریت قدرتمند و مرکزی حساب های کاربریامکان استفاده از CRM از طریق نرم افزار اوت لوکامکان یافتن سریع اطلاعات مورد نیازفراهم کردن فضای همکاری گروهیفراهم نمودن امکان استفاده از Outlook Contact هاقابلیت های Import / Export بسیار عالیامکان رصد مداوم کل پروسه تجاریامکان استفاده از روند های تجاریفراهم بودن امکان دسترسی به اطلاعات مشتریان برای تیم بازاریابی در هر مکان بوسیله هر دستگاه دارای قابلیت دسترسی به وبدارای قابلیت های فوق العاده مصور سازی داده هانمایش کارایی درون Dashboard دارای قابلیت های بسیار جذاب گزارش سازیبرخورداری از قابلیت های متعدد و متنوع مدیریت قراردادهادارای قابلیت هایی که اطمینان از صحت داده ها را فراهم می نماینددارای اینترفیس ساده ، اما بسیار کامل ساخت انواع موجودیت ها ( محصول ، اطلاعات مشتری و ... )برخورداری از قابلیت حذف موارد تکراریو ...

برچسب‌ها: نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2011 بهترین برنام ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM) ، قابلیت های Microsoft Dynamics CRM ،  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
Microsoft Dynamics CRM is a customer relationship management software package developed by Microsoft. Out of the box, the product focuses mainly on Sales, Marketing, and Service (help desk) sectors, but Microsoft has been marketing Dynamics CRM as an XRM platform and has been encouraging partners to use its proprietary (.NET based) framework to customize it to meet many different demands.
The Microsoft Dynamics family of business applications includes other related products such as Microsoft Dynamics AX (ERP application), Microsoft Dynamics GP, (ERP application) Microsoft Dynamics NAV (ERP application), and Microsoft Dynamics SL (ERP Application) and also Microsoft Dynamics Retail Management System; also known as Dynamics RMS.
Dynamics CRM is a server-client application, which, like Microsoft SharePoint, is primarily an IIS-based web application which also supports extensive web services interfaces. Clients access Dynamics CRM either by using Microsoft Internet Explorer 7 or later web browser or by a thick client plug-in to Microsoft Outlook. The most recent release added full support for the Chrome and Firefox browsers, and limited support for Safari.
The current version of Microsoft Dynamics CRM is 2011.[2] Contents 1 History2 Microsoft Dynamics CRM 4.0 2.1 Versions2.2 Licensing2.3 Updates2.4 Accelerators for Microsoft Dynamics CRM 3 Microsoft Dynamics CRM 20114 See also 4.1 MSSolve4.2 MIMOS 5 References6 External links History Microsoft CRM 1.0 Microsoft CRM 1.0 launched in January 2003. Microsoft CRM 1.2 Microsoft CRM 1.2 was released December 8, 2003.[3] Microsoft CRM 1.2 was not widely adopted by industry.[citation needed] Microsoft Dynamics CRM 3.0 The second version was rebranded as Microsoft Dynamics 3.0 (version 2.0 was skipped entirely) to signify its inclusion within the Dynamics product family and was released December 5, 2005.[4] Notable updates over version 1.2 are the ease of creating customizations to CRM, the switch from using Crystal Reports to Microsoft SQL Reporting Services, the ability to run on Windows Vista and Outlook 2007, and support for Exchange 2007.Significant additions released later by Microsoft also allowed Dynamics CRM 3.0 to be accessed by various mobile devices and integration with Siebel Systems.This was the first version that saw reasonable take up by customers.[citation needed] Microsoft Dynamics CRM 4.0 Dynamics CRM 4.0 introduced in December 2007.[5] It features multi-tenancy, improved reporting security, data importing, direct mail merging and support for newer technologies such as Windows 2008 [6] and SQL 2008 (Update Rollup 4).[7]Dynamics CRM 4.0 also implements CRM Online, a hosted solution that is offered directly from Microsoft. The multi-tenancy option also allows ISVs to offer hosted solutions to end customers as well.Dynamics CRM 4.0 is the first version of the product which has seen significant takeup in the market and passed the 1 million user mark in July 2009.[8] Microsoft Dynamics CRM 2011 Dynamics CRM 2011 was released to open Beta in February 2010It then went into Release Candidate stage in December 2010The product was then released in February 2011 Microsoft Dynamics CRM 4.0 Versions
Microsoft Dynamics CRM comes in 4 versions for installation by a partner/customer; these versions can be highly customized using advanced extensions. The CRM Online version cannot be extensively customized because of security issues.[citation needed]
- Workgroup Edition
This edition is only allowed 5 CALs maximum, it is not possible to add more CALs. If more CALs are needed, an upgrade to Professional or Enterprise should be done. Also all the server roles are installed on 1 machine and cannot be separated. You can only create 1 organization in this version and the use of external connectors is not allowed. This version is ideal for small organizations that can use it with the SQL Server Workgroup Edition and on a Windows Small Business Server.
- Professional Edition
The Professional Edition has the same functionality as the Workgroup Edition except there is no limit on the CALs. If the installation profile calls for supporting either multiple organizations or servers, the Enterprise Edition is required.
- Enterprise Edition
Has the same functionality as the Professional Edition but without limits. This version is to be used when multiple divisions should be accessing CRM from one platform.
- Service Provider Edition
This edition is actually an Enterprise Edition that is configured to accept Internal user requests from AD and external user requests through IFD (Internet Facing Deployment). This version is mostly implemented by Microsoft Partners that offer Hosted CRM functionality, when letting external users connect to this CRM version through the Internet. Licensing
Microsoft Dynamics CRM offers two types of licenses: Server license and Client Access License (CAL). Each deployment should have at least one server license and one CAL. CAL is also known as a user license.
There are two types of Client CAL:
- Named User CAL: This is tied with the user name i.e. the user can access MSCRM from any computer.
- Device CAL: This is tied with the Device (i.e., CRM can be accessed from only one device). This model is useful in environments such as Call Centers.
Read Only Licenses
New in Microsoft Dynamics CRM 4.0 are readonly licenses. Users that do not have to have write permissions can be assigned Read Only licenses. These licenses are cheaper because they do not allow any write operations on the records. If later a user should be able to perform a write operation, a step-up license can be bought to upgrade the Read-Only license to a Full Client Access License.
Full Use Licenses Full Use Licenses are licenses where the client (user / device) has read, write and update permissions.
External Connector Licenses
Whenever an application (windows or web) reads or writes data from/in Microsoft Dynamics CRM, an external connector license is required. External Connector licenses are only valid when bought for a Professional or Enterprise edition. It is not allowed to use them with a Workgroup Edition.
These also come in 3 forms:
- External Connector : Is a combination of the Limited External Connector (that provides Read Only functionality) and the Full Use Additive External Connector (that provides Write Only functionality)
- Limited External Connector: Provides Read Only functionality for the external application. This license can be upgraded to an 'External Connector License' when the Full Use Additive External Connector is bought.
- Full Use Additive External Connector: Provides the Write functionality to a "Limited External Connector" license.
Dynamics CRM version 4.0 adds a number of new features, including support for duplicate data detection and other enhancements. Perhaps most importantly, CRM 4.0 provides true multi-tenancy, which will allow the creation of multiple organizations on a single server. CRM 4.0 was released with the following improvements: More powerful and easier to configure Reporting and BI (now based on SSRS instead of Crystal)More powerful data import tools, de-duplication capability now includedEnhanced entity relationships – many to many, self-referentialImproved programmability - enhanced Web Services, unified event model, plug-ins to replace calloutsLight enquiry user license now available - potentially reducing the costs associated with rolling out across larger organizationsMulti Tenancy - One server can host more than one business organizationMulti CurrencyMulti LingualMicrosoft Office Communicator / Windows Live Messenger presence integration supportcloud computing with Microsoft Online Services
برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مجری و مشاور CRM  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
See solutions tailored for your needsSalesSpark your sales teams to run smarter and in sync.RetailGive customers omni-channel solutions, how, when, and where they shop.MarketingDeliver innovation through multichannel marketing automation and analytics.ServicesManage client projects better than ever by ensuring your teams are on the same page.Customer serviceExceed customer expectations by equipping customer service teams with the best insights and tools.
برچسب‌ها: مشاور Microsoft Dynamics CRM, آموزش Microsoft Dynamics CRM, مجری Microsoft Dynamics CRM, تحلیل Microsoft Dynamics CRM, ارایه راهکارهای مدیریت بازاریابی ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مشاوره بازاریابی فروش و CRM  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی فروش و CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM) ، قابلیت های Microsoft Dynamics CRM ،  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
 بخش یکپارچه CRM را کنترل می کنند و ویژگی هایی به آن اضافه می نمایند که به صورتی که شما کارها را انجام می دهید در یک محیط آشنای Microsoft  کار می کند. از سفارشی سازی ساده، گزارش دهی انعطاف پذیر، تا جستجوی سریع و قابل درک Microsoft Dynamics CRM لازمه ای برای کسب و کارهای مشتری مدار می باشد.

فروش ایجاد تقاضا و گسترش کسب وکار
پیچیدگی فرآیند فروش شما مهم نیست، Microsoft Dynamics CRM به شما کمک می کند به سرعت سرنخ و فرصت های فروش را تعیین نمایید، استراتژی فروش شما را سازماندهی  می کند و قدرت دستیابی شما به اطلاعات بحرانی مشتری برای کمک به فروش را افزایش می دهد.  
بازاریابی تولید کسب و کار و افزایش نتایج از اطلاعات مشتری با Microsoft Dynamics CRM در عمل استفاده کنید. شما با ابزارهای تحلیل و گزارش گیری ساخته شده در Microsoft SQL Server به درک روشنی از نیازهای منحصر به فرد و علایق مشتریان خود خواهید رسید. از اطلاعات هدفمندی که گردآوری نموده اید استفاده نمایید تا تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کنید و تبلیغات هوشمندانه تری را به کار گیرید.  
خدمات مشتریان به مشتری ارزش بیشتری دادن
هرگونه اثر متقابل با مشتری حیاتی است. از پاسخگویی مناسب در اولین لحظه تا حل مجدد موضوعات به طور مناسب جهت سازماندهی خدمات Microsoft Dynamics CRM به شما کمک می کند تا با توانا ساختن شما در پیشنهاد خدمات خصوصی با کیفیت روابط خود را با مشتریان بهبود دهید.  

تحلیل درک به موقع و قابل پیگیری از کسب و کار شما اطلاعاتی که شما می توانید بفهمید و به سرعت به کار گیرید راه حل دنیای رقابت آمیز شما هستند. Microsoft Dynamics CRM از تحلیل های پیشگویانه استفاده می نماید تا داده های شما را به دانش تبدیل نماید با اولویت بندی سرنخ ها و استراتژی های پیشنهاد شده برای ترغیب مشتری جهت خرید بیشتر. شما حتی می توانید داده ها را با یک گردش کار یکپارچه ترکیب نمایید تا پاسخگوی تغییرات کسب و کار شما در همان لحظه باشد.  
گردش کار تقسیم اطلاعات در سرتاسر سازمان شما و بهره وری
همکاری در هر مرحله - و به هر فردی دسترسی به بهترین روشهای فرایند کسب و کار را دادن است که می تواند آنها را موثرتر و کاراتر نماید. Microsoft Dynamics CRM یک سازمان پایدارتر و موثرتر و قدرتمندتر می سازد.
برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید خدمات دهی به مشتریان  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
برخی از امکانات محصول بسته زبان فارسی Microsoft Dynamics CRM 4.0:
 پشتیبانی از محیط کاملا فارسی، انگلیسی، عربی و زبان های دیگر مایکروسافتپشتیبانی از سه تقویم هجری قمری ، هجری شمسی و میلادی پشتیبانی از ویندوز های 32 و 64 بیتی پشتیبانی از سیستم عامل های سرور 2003 و 2008 R2 امکان استفاده از API تاریخ شمسی جهت دسترسی از Script امکان نصب همزمان بسته زبان فارسی و عربی و بسته های زبان دیگر مایکروسافت امکان سفارشی سازی و تغییر ترجمه های پیشفرض و جایگزینی با ترجمه دلخواه انجام عملیات تحت سرور و عدم نیاز به اجرای برنامه جانبی در کامپیوتر های کلاینت استفاده از فناوری نصب بسته زبان Microsoft CRM عدم تغیر در پایگاه داده ها و فایل های سامانه جهت حفظ جواز و پشتیبانی مایکروسافت فارسی سازی و شمسی سازی تمام بخش های سی آر ام (سرور و کلاینت) پشتیبانی از تاریخ شمسی در ارسال و دریافت نامه ها و پست های الکترونیکی سازگار با Microsoft Outlook فارسی و انگلیسی همراه با تقویم شمسی، قمری و میلادی پشتیبانی از SQL 2005-2008 نصب آسان و تحت سرور عدم ویرایش بسته زبان عربی و دارای کد زبان فارسی-جمهوری اسلامی ایران

امکانات برنامه در Outlook:
بسته زبان فارسی ادسافت بطور کامل از Microsoft Outlook پشتیبانی می کند طوری که با نصب برنامه CRM برای Outlook بطور کامل بخش های مربوط به CRM فارسی و همراه با تاریخ شمسی خواهند بود.
این نرم افزار بغیر از افزودن تقویم هجری شمسی همچنین تقویم قمری را به محیط Microsoft CRM می افزاید. بسته زبان فارسی ادسافت هیچگونه ارتباطی با بسته زبان عربی مایکروسافت ندارد و این دو بسته زبان می توانند با هم روی یک سرور نصب شوند. کد بسته زبان ادسافت کد استاندارد مایکروسافت برای زبان فارسی"فارسی-جهمهوری اسلامی ایران" می باشد.
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است. با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلاتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت سامانه Microsoft Dynamics CRM 4.0 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.

مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
 کیفیت بالای این سامانه کارایی و ثبات بالا امکان کار و مدیریت از راه دور مدیریت آسان پیاده سازی سریع سامانه اطمینان در آینده محصول تطبیق سامانه با نیاز های سازمان ارتقاء آسان به نسخه های جدید یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft
Microsoft Dynamics CRM مسیر شما به موفقیت در تجارت
Microsoft Dynamics CRM روش موثر ایجاد یک رابطه محکم و دراز مدت با مشتریان می باشد.
نامه نگاری الکترونیکی با مشتریان داشته باشید. تماس ها را ذخیره کنید و ملاقات ها را بواسطه Microsoft Dynamics CRM مستقیما در تقویم Microsoft Outlook مدیریت کنید. 

 کلیه اطلاعات مربوط به مشتری را در یکجا جمع آوری کنید. کلیه اطلاعاتی که در طی گفتگوی کارمندان از واحد های مختلف سازمان با مشتری انباشته می شود در یک پایگاه داده های مرکزی حفاظت کنید تا همیشه همه چیز درباره مشتری را بدانید.
 خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید.
 بازدهی و اثر بخشی مراکز تماس با مشتری را افزایش دهید. 
 فرایند های فروش و بازاریابی را تسهیل کنید و گردش مالی مشتریان خود را افزایش دهید.
 درخواست مشتری توسط ایمیل را مستقیما در Microsoft Outlook پردازش کنید.
Microsoft Dynamics CRM سفارشی سازی محیط کاری کاربر و ابزار های در دسترس ایجاد گزارش ها و تحلیل داده هایی که جهت انجام وظایف روزانه نیاز می باشند ممکن می سازد.

 با قرار دادن در محیط کاری خود ابزار هایی که جهت انجام فعالیت های روزانه نیاز می باشند محیط کاری خود را سفارش کنید.
 عملیات بهینه شده هماهنگ سازی داده اجازه می دهد تمام اطلاعات مورد نیاز درباره فروش و خدمات دهی به مشتریان را در نوت بوک کپی کنید، و بکمک تلفن همراه با سامانه سی آر ام کار کنید.
طوری کار می کند که تجارت شما نیاز دارد.
Microsoft Dynamics CRM براحتی با هر نیازی تطبیق می یابد.​ بکمک ابزار های تحت وب براحتی فرم ها و فیلد های داده را تغییر دهید و شیء ها و رابطه های جدیدی اضافه کنید.فرایند های تجاری را بهینه کنید.

از Microsoft Dynamics CRM جهت برنامه ریزی، تحقق و پیگیری فعالیت های بازاریابی جهت یافتن مشتریان جدید استفاده کنید. از ابزار طبقه بندی مشتریان و روش های حرفه ای فروش موجود در CRM استفاده کنید. با بررسی درصد مشتریان بالقوه و فروش موفق، ثمربخش بودن و موثر بودن فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی را ارزیابی کنید.​ با کاهش مخارج غیر موثر به حداکثر اثربخشی فعالیت های بازاریابی دست یابید.

خدمات دهی به مشتریان
 بلافاصله به هرگونه سوال مشتریان پاسخ دقیق دهید. جهت یافتن پاسخ به پرسش های متداول از پایگاه دانش CRM استفاده کنید. ساعات کاری آزاد متخصصین و مشاورین سازمان جهت کار با درخواست مشتریان را بیابید و رزرو کنید.​ خدمات رسانی به مشتریان را اولویت بندی کنید.ذخیره سازی داده ها و تنظیمات هنگام ارتقاء به نسخه جدید. مخارج نصب و پیاده سازی سامانه را بواسطه ابزار های بهینه شده خطا یابی و خطا زدایی کاهش دهید.​ تنظیم آسان کامپیوتر های کلاینت حفاظت دربرابر خرابی جمع آوری داده ها جهت هماهنگ سازی کارایی فوق العاده بالای عملیات جستجو و عملیات تحلیل داده های مشتریان
برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید ارایه راهکارهای مدیریت بازاریابی، marketing crm solution، مشاوره راهکاری افزایش مشتری، کلینیک Micros  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
شرکت مایکروسافت راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را به روز کرده و قصد دارد آن را در سه ماهه چهارم امسال روانه بازار کند. مایکروسافت در این نسخه بر فناوری‏‌های همراه و فعالیت‏‌های بازاریابی بیشتر تمرکز کرده است.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل وب‏سایت  itworld، شرکت مایکروسافت راهکارنرم‌‏افزاری مدیریت ارتباط با مشتری خود را که دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM) نامیده می‌‏شود، به روز کرده است. مایکروسافت قابلیت نسخه‏ به‏‌روز رسانی‏ شده این راهکار برای سازگاری با ابزارهای همراه و فعالیت‏‌های بازاریابی را ارتقا داده است .  بر اساس این گزارش، مایکروسافت سازگاری نسخه جدید نرم‏‌افزار دینامیک سی آر‌ ام با نرم‏‌افزارهای همراه را افزایش داده است. این راهکار با شبکه اجتماعی یامر، نرم‏‌افزار ارتباط تصویری اسکایپ و اتوماسیون بازاریابی مارکتینگ پایلوت نیز یکپارچه شده است .  نرم‌‏افزار مارکتینگ پایلوت یکی از راهکارهای عرضه‏ شده از سوی مایکروسافت در حوزه بازاریابی است که کسب و کارهای کاربر به کمک آن می‌‏توانند کمپین‏‌های تبلیغاتی خود در کانال‏‌های مختلف را مدیریت کنند و در عین حال هزینه‏‌های تبلیغاتی خود را نیز به کمک آن کنترل کنند. این نرم‏‌افزار در اصل محصول شرکتی با همین نام بود که مایکروسافت چندی قبل آن را خرید .  مایکروسافت اعلام کرده است نسخه جدید دینامیک سی آر‌ ام را در سه ماهه چهارم امسال روانه بازار خواهد کرد. نسخه جدید این نرم‏‌افزار که به دینامیک سی آر‌ ام ۲۰۱۳ معروف شده است، هم به صورت نرم‌‏افزارهای قابل نصب قابل استفاده است و هم به صورت یک راهکار پردازش ابری .  شرکت مایکروسافت همچنین قصد دارد تا پایان سال جاری نسخه‏‌ای از نرم‌‏افزار دینامیک سی آر‌ ام خود را برای نصب بر روی آیپد و یا ابزارهای همراه تحت ویندوز ۸ عرضه کند .  گزارش درآمدی مایکروسافت در پایان فصل مالی منتهی به ۳۱ مارس نشان می‌‏دهد ۳ میلیون نفر از کارکنان ۳۹ هزار شرکت و کسب و کار تجاری در سراسر جهان کاربر راهکار دینامیک سی آر‌ ام هستند .
برچسب‌ها: ارایه راهکارهای مدیریت بازاریابی, marketing crm solution, مشاوره راهکاری افزایش مشتری, کلینیک Microsoft Dynamics CRM, آکادمی Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید Store operations and omni-channel merchandising  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
Store operations and omni-channel merchandising
Screenshot of Microsoft Dynamics POS
A single commerce run-time engine gives full visibility and management control across all your channels.
Cross-channel scenarios—"buy online/pick up in store"—enhance convenience for customers.
Retail channel integration with online marketplaces and stores creates new opportunities for sales, customer interaction, and feedback.
Consistent store/enterprise resource planning (ERP) data model and business rules facilitate gathering of accurate, timely data.
"Drag-and-drop" designer allows point-of-sale user interface customization by role to enhance customer service and to help reduce training time for new employees.Watch the real-time customer order demo
E-commerce
Fully integrated online storefront offers content management via industry-standard tools.
Unique search-based technology builds online experience from managed content, authored content, catalogs, and more to deliver the most accurate, timely, and consistent experience.
Customer care and social commerce
Identify trends and offer personalized service with access to real-time, actionable data.
Use shared document repositories to maintain a comprehensive history of the customer, from initial contact through subsequent interactions, and make it available throughout the organization.
Implement promotions, discounts, coupons, and more via social sites. Enable recall or redemption through other channels.
Track relevant demographic detail from redeemed promotions via marketplaces and social networks for customer data mining and analytics.Watch the social commerce demo
Omni-channel order management, replenishment, and logistics
Accept, fulfill, and track standard and special orders with a 360-degree business view.
Replenish seamlessly across any channel, based on strategy or need.
Manage inventory transfers and intercompany flows with an end-to-end view.
"Microsoft Dynamics for Retail brings us longevity, flexibility, and ability to upgrade our technology, which are fundamental for enabling us to anticipate changes in the marketplace, whether in terms of in-store sales techniques or consumer buying preferences."
Yves GuéninSecretary GeneralOptic 2000Learn more about Optic 2000's story
Financial management (General Ledger/Accounts Payable/Accounts Receivable)
Quickly create unlimited, form-based financial dimensions that can be shared across legal entities for a complete business view, audit trail transparency, and detailed analyses (for instance, on profitability by store).
Transform budget information into precise, workflow-driven management tools with multiple, variable, and hierarchical budgetary controls that allow you to define how you want to manage expenditures and gain greater control of procurement.
Provide timely information to stakeholders so they can close books faster by capturing and validating data at the point of entry and by using standardized processes and shared services.
Set up, view, and manage encumbrances, including purchase order commitments, in the general ledger. Manage workflow items with respect to year-end processing and encumbrances
برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید ارائه خدمات و پشتیبانی موثر بوسیله مایکروسافت داینامیکز سی آر ام  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
ارائه خدمات و پشتیبانی موثر بوسیله مایکروسافت داینامیکز سی آر ام
 

اثربخشی خدمات و رضایتمندی مشتریان خود را با استفاده از امکانات مدیریت خدمات و پشتیبانی از مشتری در Microsoft Dynamics CRM افزایش دهید.
اطلاعات مربوط به مشتری، پرونده‌ها و اسناد ،سوابق خدمات و اطلاعات مورد نیاز برای پشتیبانی را در قالب استاندارد تعریف کنید. با در دسترس قراردادن اطلاعات فوق، نیروی پشتیبانی قادر به ارائه بهترین سطح خدمات بوده و با تحقق این امر مشتریان راضی را به مشتریان همیشگی خود مبدل سازید. فضای کارMicrosoft Dynamics CRM برای کاربران آشنا بوده و از قابلیت متناسب‌سازی و شخصی‌سازی بالایی برای برآوردن نیاز‌های آنها برخوردار است و به راحتی پاسخگوی نیاز سازمان‌های بسیار بزرگ نیز می‌باشد .
بهترین و کاملترین خدمات را ارائه کنید.
با استفاده از ابزارهای ارتباطی متنوعی از جمله تلفن ،ایمیل، پیامک و مراجعات حضوری و یا وب‌سایت‌های خدمت‌رسانی می‌توانید به راحتی مشکلات مشتریان خود را گردآوری و رفع نمایید. با دسترسی درست به اطلاعات پرونده سوابق مشتری ، وضعیت قراردادهای خدمات و پایگاه دانش مسائل و مشکلات، مشتریان خود را به نحو موثری پشتیبانی نمایید. کارکنان پشتیبانی و خدمات می‌توانند خدمات مشابه و مطلوبی را به کمک مدیریت گردش کار (Workflow Management) و سایر ابزارهای کمکی ارائه نمایند.
امور کاری را به صورت موثرتری مدیریت نمایید.
با استفاده از Microsoft Dynamics CRM برای پرسنل خدمات‌رسان یک محیط کاری پر بازده فراهم آورید . با استفاده از ابزارهای جانبی در کنار Microsoft Dynamics CRM  از جمله SharePoint و یا Outlook، مدیریت قرار ملاقات‌ها، فعالیت‌ها، تماس‌ها و اطلاعات مرتبط با پشتیبانی را در یک مجموعه گردآورید. با ظاهر Microsoft Dynamics CRM که همانند برنامه‌های Microsoft Office طراحی شده است، می‌توان کارکنان پشتیبانی را سریع به کار عملیاتی مشغول و در هزینه‌های آموزش صرفه‌جویی نمود.
اتوماسیون فرآیند ارائه خدمات
با استفاده از Microsoft Dynamics CRM به راحتی نیازهای مشتریان را برای دریافت خدمات پشتیبانی مدیریت نمایید. می‌توان حل مشکلات مشتریان را به کمک روش‌های پیشرفته‌ی تخصیص منابع یا مدیریت صف (کارتابل)‌ انجام داد. با اولویت‌بندی نیازهای خدماتی مشتریان ، در کنار مدیریت پرونده‌های مشکلات، نظارت بر نحوه ارتباطات و ارسال خودکار ایمیل‌ها به سطح مطلوبی از ارائه خدمات رسید. فرآیندهای خدمات و پشتیبانی را با استفاده از بستر خودکارسازی گردش‌کارها، به صورت خودکار و نظام‌مند درآورد و فرآیندها و فعالیت‌های خدمات را خودکار نمود. طراحی منحصر به‌فرد سیستم Microsoft Dynamics CRM به شما این قابلیت را می‌دهد که این امکانات را به بخش‌های دیگر شرکت و یا حتی شرکای تجاری گسترش دهید.
مشکلات مشتریان را به صورت دقیق و سریع حل نمایید.
حل مشکلات مشتری در نخستین لایه پشتیبانی را می‌توان به کمک پایگاه دانش (Knowledge Base) قابل جستجو که شامل آرشیو مقالات و راه‌حل‌ها که با توجه به محصولات و خدمات شما دسته‌بندی شده است را به حداکثر رساند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با اضافه شدن نرم‌افزار Microsoft Office Communication Server این امکان را به شما می‌دهد تا با یک کلیک با مشتری، تماس تلفنی و یا گفتگو (chat) نمایید.
دستیابی به دانش عملیاتی
می‌توان میزان رضایت‌مندی مشتری را در تمام مراحل چرخه ارائه خدمات پشتیبانی اندازه‌گیری کرد. این کار به صورت لحظه‌ای بوده و یا در پایان هر خدمت می‌توان اقدام به اخذ گزارش نمود . تحلیل این اطلاعات از روی سوابق و با در نظر گرفتن گزارش‌های پیش‌بینی وقایع می‌تواند با کاهش زمان سرویس‌دهی ، پاسخگویی درست به مشتریان و بالا بردن درصد حل مشکلات در اولین تماس منجر به افزایش رضایت‌مندی مشتریان شود. این امر می‌تواند به موفقیت پیشنهادهای فروش جدید نیز کمک نماید. به‌کارگیری داده‌های تحلیلی خدمات در پروژه‌های بهبود محصولات ،کنترل کیفیت و بهینه‌سازی شرایط گارانتی، کمک بزرگی به بخش‌های مختلف سازمان شما خواهد کرد .
یکپارچگی با محصولات شرکت‌های همکار مایکروسافت
با کمک نرم‌افزارها و ابزارهای تهیه شده توسط شرکت‌های همکار(Partners) مایکروسافت (مانند نرم‌افزار اتصال به خدمات سخت‌افزاری، مرکز تماس و ...) با اطمینان صددرصد اقدام به ایجاد مراکز تماس و خدمات رسانی به مشتریان نمایید.
خدمات مشتریان در Microsoft Dynamics CRM
خدمات مشتریان در انتخاب محیط کاربری برای کاربران : قابلیت‌های Microsoft Dynamics CRM را در داخل برنامه مورد علاقه خودتان استفاده نمایید ، این برنامه می‌تواند خواه SharePoint Server باشد و یا Outlook و یا حتی میز کار مخصوص مرکز تماس (contact center) را درست نموده و با کمک ابزارهای مختلف سرویس‌های Microsoft Dynamics CRM را در داخل آن استفاده نمایید.
مدیریت درخواست‌های مشتریان (Case) : ایجاد نمودن ،ارجاع و مدیریت درخواست‌های خدمات مشتریان از طرق مختلف از جمله تلفن ،وب و مراجعه حضوری .مدیریت فرآیند خدمات‌رسانی از تماس اولیه تا حل مشکل در کنار نسبت دادن تماس‌های انجام شده به درخواست (Case) مرتبط.
سرعت بخشیدن به حل مشکلات مشتریان : با استفاده از پایگاه دانش پیشرفته و قابل جستجو، به سرعت مشکلات مشترک مشتریان خود را حل نمایید. امکان بازرسی و بررسی اطلاعات وارد شده در پایگاه دانش این امکان را می‌دهد که از صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کرده و ایجاد و نگاهداری این راه‌حل‌ها در یک پایگاه اطلاعاتی به کارمندان شما این امکان را می‌دهد تا راهکارهای موثر را به سرعت در پایگاه اطلاعاتی پیدا نمایید.
مدیریت قراردادهای خدمات و پشتیبانی : ایجاد و نگاهداری قراردادهای خدماتی در  Microsoft Dynamics CRM این امکان را می‌دهد که به آسانی بتوانید خدمات خود را در قالب قراردادهای مختلف مدیریت نمایید، روال‌های خدمات رسانی را توصیف نموده و یا تغییر دهید همچنین صورتحساب‌های مربوط به مشتریان را با توجه به قراردادها و در زمان لازم صادر نمایید. سیستم این امکان را می‌دهد که در پایان حل یک درخواست مشتری (Case) خاص اطلاعات مختلفی از قبیل هزینه، زمان، صورتحساب و ..... را به‌روزرسانی نمایید.
مدیریت و اتوماسیون پاسخ به مشتریان از طریق ایمیل : سیستم با قابلیت ردیابی و نسبت دادن خودکار ایمیل‌های مشتری مربوطه امکان بررسی سوابق ایمیل‌های رد و بدل شده و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس درخواست مشتری (Case) را به سازمان شما می‌دهد.
نگهداری کاتالوگ محصولات در سیستم : با تعریف یک کاتالوگ محصول تمام عیار در سیستم شما امکان مدیریت سطوح قیمت ،تعریف واحدهای اندازه‌‌گیری مختلف، تخفیفات و انتخاب در قیمت‌دهی‌های مختلف را خواهید داشت.
زمان‌بندی قرارهای سرویس‌دهی و منابع انسانی : امکانات مدیریت قرارهای سرویس‌دهی در سیستم و نسبت‌دهی این قرارها به نیروهای کاری (مستقر در سایت‌های مختلف) در تقویم کاری سازمان موجود می‌باشد. امکان نمایش اطلاعات تقویم کاری و دسته‌بندی آن با توجه به نیروهای پشتیبانی، ابزار، منابع و امکانات.
مدیریت منابع، ابزار و تجهیزات: با امکان مدل‌سازی و دسته‌بندی منابع و امکانات و خدمات قابل ارائه، در سیستم Microsoft Dynamics CRM امکان تضمین خدمات یکپارچه و یک شکل در سازمان شما فراهم می‌شود.
داشتن ارتباط لحظه‌ای و آنلاین: با استفاده از  Microsoft Office Communication Server در کنار Microsoft Dynamics CRM حاضر بودن و در دسترس بودن همکاران خود را مشاهده نموده و از قدرت ابزار ارتباطی لحظه‌ای (Real-time) در محول نمودن کارها در سازمان خود استفاده نمایید.
حفاظت از صحت و کنترل کیفیت داده‌ها: Microsoft Dynamics CRM  با امکان رد‌یابی رکوردها و اطلاعات تکراری شما را در امر پاک‌سازی اطلاعات تکراری و بیهوده یاری می‌نماید.
تبدیل اطلاعات ساده به دانش قابل اجرا : شناسایی مشکلات مشترک مشتریان هنگام پشتیبانی ،رد‌یابی خدمات ،روال‌های پشتیبانی و اندازه‌گیری کیفیت خدمات عرضه شده ، دانش کامل و عملیاتی در اختیار شما قرار می‌دهد . استفاده از گزارش‌های متنوع و استاندارد در کنار ابزار گزارش‌ساز سیستم شما را از نیروی فنی و یا پیمانکار IT برای ایجاد گزارش‌های مناسب بی‌نیاز می‌سازد.
  برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید Customer relationship management Customer relationship management (CRM) can help reduce costs and i  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
Customer relationship managementCustomer relationship management (CRM) can help reduce costs and increase profitability by organizing and automating business processes that nurture customer satisfaction and loyalty in the sales, marketing, and customer service fields.
برچسب‌ها: Customer relationship management Customer relatio, CRM, can help reduce costs and increase profitability b ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید اهمیت Microsoft Dynamics CRM، ضرورت Microsoft Dynamics CRM، مشاور Microsoft Dynamics CRM، آموزش Micr  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392 شرکت مایکروسافت اخیراً نسخه جدیدی از راهکار آنلاین دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM) خود را عرضه کرده است که کاربران رایانه‌های لوحی آیپد و شبکه اجتماعی یامر می‌توانند از آن استفاده کنند. دینامیک سی.آر.‌ام یکی از راهکارهای شرکت مایکروسافت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است.
برچسب‌ها: اهمیت Microsoft Dynamics CRM, ضرورت Microsoft Dynamics CRM, مشاور Microsoft Dynamics CRM, آموزش Microsoft Dynamics CRM, مجری Microsoft Dynamics CRMادامه مطلب... ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM) ، قابلیت های Microsoft Dynamics CRM ،  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
مدیریت ارتباط با مشتریان بر گرفته از عبارت رایج Customer Relationship Management یا CRM در کشورهای توسعه یافته است. با بهره‌گیری از این سیستم ارتباط سازمان با مشتریان‌اش بهبود یافته و نیازهای آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق‌تر و موثرتری قرار می‌گیرد. این سیستم در نخستین و ساده‌ترین شکل خود پایگاه داده جامع و یکپارچه‌ای از اطلاعات و داده‌های مرتبط با مشتریان سازمان است.
امروزه یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش و جذب و نگهداری مشتریان است. در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب‌ترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه‌هاست. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به دست‌اندرکاران فروش امکان می‌دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط موثری داشته باشند.
مدیریت ارتباط با مشتریان در واقع فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مشتریان به منظور بهره‌برداری موثرتر و هدفدار از آنها. این اطلاعات شامل اطلاعات تماس و ویژگی‌های مشتریان، درخواست‌های و خریدهای آنان، فعالیت‌های بازاریابی، نیازهای بازار و ... باشد.
زیرسیستم‌های پیگیری، برنامه‌ریزی تماس‌ها، گزارش‌دهی، یادآوری و هشدار، ارتباط الکترونیک، پیام رسان، بانک اطلاعاتی یکپارچه  خدمات مشتریان و دیگر امکانات متنوع چنین نرم‌افزارهایی به مشتریان امکان می‌دهد که در هر جا و هر زمان خواسته‌های خود را به شرکت ابلاغ کنند و اطمینان داشته باشند که از کاری فروگذار نشده و فراموش نخواهد شد.
این سیستم تصویری روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتریان و فرآیند فروش به دست می‌دهد و این امکان را فراهم می‌سازد که با هر مشتری ارتباطی ویژه و کارساز برقرار کنیم تا هیچ فرصتی را برای فروش بیشتر و تأمین بهتر رضایت مشتری از دست ندهیم.
ارتباطات مشتریان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وب‌سایت سازمان، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و شبکه‌های همکار صورت می‌پذیرد. وظیفه اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان تسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان - به هر صورتی که مشتری تمایل دارد - بدون محدودیت زمانی، مکانی و ملیتی می‌باشد به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس است که وی را می‌شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می‌نماید.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در واقع نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمی‌گردد.  بلکه این سیستم تلاش می‌کند به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت شود. مدیریت ارتباط با مشتریان به نوعی یک استراتژی کسب‌وکار جهت افزایش سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری است و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود: ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری پیاده‌سازی فرایندهای مشتری محور
در سال‌های اخیر، پیاده‌سازی سیستم ارتباط با مشتریان به یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است. برای پیاده‌سازی و بهبود هر کدام از ارکان این سیستم مانند کارکنان، فرایندها، فناوری و ... هزینه‌های زیادی لازم است. سازمان‌های زیادی فرایند پیاده‌سازی سیستم را آغاز کرده و برای آن هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کرده‌اند. طبق یک بررسی که توسط موسسه گارتنر صورت گرفته است، در آمریکا، حدود 65% شرکت‌ها در سال 2002 سرمایه‌گذاری برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را آغاز نموده‌اند.
در تحقیق دیگری توسط همان موسسه، بر روی 145 شرکت اروپائی، 67% شرکت‌ها اقدامات ابتدائی برای پیاده‌سازی سیستم را آغاز کرده و 58% در حال طراحی و تدوین استراتژی آن هستند و 17%  معتقد بودند که آن را پیاده‌سازی کرده‌اند و در این راستا کارکنان، فرایندها و فناوری‌های لازم را فراهم آورده‌اند. بر اساس تحقیق دیگری، تجارت نرم‌افزارهای مرتبط با  مدیریت ارتباط با مشتریان از 9.4 میلیارد دلار در 2001 به 30.6 میلیارد دلار در سال 2005 رسیده است . و همچنین طبق تحقیق دیگری تجارت کلیه محصولات مرتبط با سیستم ارتباط با مشتریان به مبلغی در حدود 139 میلیارد دلار رسیده است.
البته باید به این نکته توجه داشت که، "مدیریت ارتباط با مشتریان" در اصل یک استراتژی تجاری است که به همراه خود مجموعه‌ای از مفاهیم و راهکارها را ارائه می‌نماید، نه یک پروژه خرید و پیاده‌سازی نرم‌افزار. با توجه به این استراتژی و تحلیل‌ها است که سازمان تصمیم می‌گیرد اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سیستم نرم‌افزاری بنماید. بنابراین تدوین استراتژی بازاریابی و اهداف استراتژیک سازمان برای طراحی و پیاده‌سازی موثر این سیستم بسیار حیاتی می‌باشد.
مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مشتمل بر گام‌های زیر است: شناخت استراتژی بازاریابی، فروش و خدمات سازمانتدوین استراتژی و اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانتدوین نیازمندی‌های سازمان و کاربران در این حوزهمهندسی مجدد فرآیندهای مرتبط مانند بازاریابی، فروش و خدمات به مشتریویژه‌سازی و بومی‌سازی نرم‌افزار جهت پاسخگویی به نیازهای ویژه سازماننصب، راه‌اندازی، عملیاتی سازی و آموزش سیستم به کاربران
اجزای راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان زیرسیستم بازاریابیزیرسیستم فروشزیرسیستم خدمات
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای سه کارکرد یا جزء اصلی و محوری بازاریابی، فروش و خدمات می‌باشد.

برخی از امکانات و ویژگی‌های راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت:  مدیریت فروش و افزایش فروش‌های موفقمدیریت خدمات و حصول اطمینان از رضایت مشتریامکان تغییر رابط کاربری بنا به نیاز کاربرانامکان استفاده از تقویم شمسیاطلاع رسانی فروشمدیریت مشتریان کاندید (بالقوه) و فرصت‌های کسب‌وکارمدیریت فرآیند فروش از ابتدا تا انتهامدیریت پیشنهاد قیمت‌های ارسالی به مشتریمدیریت سفارشاتامکان اخذ گزارش‌های عمومی، تحلیلی و آماری از عملکرد فروش و کارکنان فروشبررسی عملکرد رقباابزارهایی برای تسهیل ارتباط با مشتریدیریت درخواست‌های مشتریایجاد پایگاه اطلاعاتی کاملی از مشتریان حقیقی و حقوقی بدون محدودیتکارتابل فعالیت‌ها برای زمانبندی و مشاهده فعالیت‌های مرتبط با مشتریمدیریت قراردادهاارتباط خودکار با مشتریمدیریت سازمانی و کارکنان داخلیمعرفی کالا، خدمات و محصولات شرکتمدیریت سفارشات و فاکتورهای مشتریانپایگاه دانش رفع اشکالات مشتریان و ارائه خدمات با  قابلیت جستجومدیریت مستنداتیکپارچگی با دیگر محصولات مایکروسافت مانند مجموعه آفیسبر اساس وب و مبتنی بر معماری NET.سادگی کار و آموزش سیستم و اطمینان از رضایت توسط کارمندان، کارکنان و مشتریانامکان تغییر عملیات بر اساس نیاز سازمانامکان تغییر گردش کار بر اساس نیاز سازمانکاربری سریع و ساده با اطلاعات بسیار زیادکاهش حجم فعالیت‌ها و رفت و آمدها و امکان مدیریت تمام فعالیت‌هاراهبری و مدیریت مسیر فروش وجود کارتابل فعالیت‌ها و ملاقات‌ها برای مسئولین فروش در ارتباط با مشتریمدیریت مشتریان کاندید تا احراز شرایط لازم و تبدیل به مشتری واجد شرایطامکان ردیابی ارتباطات و تماس‌ها با هریک از مشتریان مدیریت خدمات و پشتیبانیارسال ایمیل‌های اتوماتیک و گروهی به مشتریانامکان بررسی سفارشات هر مشتریامکان مدیریت زمینه‌های بازاریابی مانند نمایشگاه‌ها ، کنفرانس‌ها و همایش‌هاامکان مدیریت وظایف و کارها بر اساس نیاز مشتری و ایجاد بخشی به نام کالا بر اساس سفارش مشتریوجود گزارش‌های متنوع و امکان تعریف گزارش‌های جدید
موارد کاربرد فروش مکانیزهبازاریابی مکانیزهپیاده‌سازی و اجرای استراتژی فروشسازماندهی تیم خدمات مشتریانارزیابی عملکرد کارکنان بازاریابی، فروش و خدماتبهبود بخشیدن خدمت رسانی به مشتریبهبود ارتباط با مشتریپیاده‌سازی طرح تکریم ارباب رجوعمکانیزه کردن خدمات و پشتیانی از مشتریان
ابزارها / نرم‌افزارها Microsoft Dynamics CRM Microsoft Windows SharePoint Services Microsoft Office SharePoint Server Microsoft Workflow Foundation
منابع و مراجع Microsoft Solution Framework - MSF Microsoft Dynamics Sure Step Methodology Microsoft Dynamic CRM 4.0 Planning Guide Microsoft Dynamics CRM 4.0  Installing Guide Microsoft Dynamics CRM 4.0 Operating and Maintaining Guide Microsoft Dynamics CRM 4.0 Users Guide Microsoft Dynamics CRM 4.0 features list Microsoft Dynamics CRM proposal presentation
خدمات و موضوعات مرتبط ارزیابی و عارضه‌یابی بازاریابی، فروش و خدمات طراحی و مهندسی مجدد فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات طراحی ساختار سازمانی واحدهای فروش و بازاریابی  ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مدیریت فروش مدیریت بازاریابی مدیریت خدمات پس از فروش مدیریت تیم فروش و بازاریابی (SFM) اتوماسیون تیم فروش (SFA)
برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های Microsoft Dynamics CRM, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM ارسال توسط مشاور،مجری وتحلیلگر مدیریت بازاریابیcrm نظر بدهید مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام (Dynamics CRM)  تاریخ : شنبه دوازدهم مرداد 1392
تغییرات و تحولات زیادی در زمینه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در همین یک ساله‌ی اخیر رخ داده است. نرم‌افزارهای جدیدی با رویکردهای جدید و نوآورانه وارد بازار شده‌اند و در حال باز کردن جای خود در بازار هستند و از طرفی دیگر نرم‌افزارهای قدیمی هم بیکار ننشسته‌اند و مدام در حال بهبود و حفظ جایگاه خود در بازار هستند. برای من به ویژه سه رویکرد در بین نزم‌افزارهای جدید بسیار جذاب است:
1- ساده سازی (مسئله‌ای که مایکرسافت هیچوقت در آن موفق نخواهد شد)
2- یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی
3- هدف قراردادن کسب‌وکارهای کوچک 
مدتهاست که دنبال فرصتی هستم تا صفحه‌ی "نرم‌افزار های CRM" را با توجه به تحولات اخیر به‌روز کنم. دعا کنید این فرصتِ لعنتی پیدایش شود!

برچسب‌ها: مایکروسافت داینامیک سی آر ام دینامیک سی آر‌ ام, Dynamics CRM, قابلیت های, امکانات Microsoft Dynamics CRM, ابزارهای Microsoft Dynamics CRM
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی