مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور بازاریابی و فروش

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ق.ظ
روز گذشته در جلسه مشاور بازاریابی و فروش فروشگاهی و نمایندگی که در کنار یکی از برندهای مطرح کشور داشتیم به موردی برخوردم که چندین بار به آن اشاره کرده ام خیلی مساله ای مهمی است که یک شرکت از مشاور حرفه ای استفاده کند یکی از متفکران بزرگ مدیریت می گوید مدیران حرفه ای و مدیران بزرگ مشاوران حرفه ای دارند این شرکت قبلا از مشاورانی استفاده کرده بود که فقط سواد آکادمیک داشته و تجربه خاصی در بازار و فروش نداشته اند به همین دلیل 2 سال متوالی فقط با نظریه و تئوری این سازمان را به خود مشغول داشته اند البته هیچ کس منکر دانش صرف و نظریه و تئوری و دانش آکادمیک نیست اما این دانش آکادمیک باید اجرایی شده و در کنار امر اجرایی به نتیجه برسد

برای نمونه CRM مدیریت ارتباط با مشتری در تئوری بسیار زیباست و کتاب ها شعارها و مطالب بسیار خوب و نرم افزارهای بسیار حرفه ای برای آن طراحی شده و هم اکنون د ربازار وجود دارد اما تا وقتی که تفکر اجرایی و بینش و نگرش کاربردی مدیریت فرایند های ارتباطی با مشتری و مدیریت اطلاعات و ارتباطات مشتریان اصلاح نگردد پرداختن به مساله آکادمیک چیزی چز هزینه نخواهد داشت

در ارایه راهکارهای بازاریابی و فروش گاهی مشکل و مساله آن سازمان یک مساله تفکری و اجرایی است که باید اصلاح گردد و اگر بینش و نگرش افراد و فرایند ها با سیستم های اجرایی آمیخته گردد بسیاری از مسائل به طور اتوماتیک وار حل می گردد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی