مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

اعتقاد و اعتماد به مشاور بازاریابی و فروش

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۰۷ ب.ظ

اعتماد و اعتقاد به مشاور خود باعث پیشرفت و بهبود کار شما خواهد شد.

گاهی دقت در برخی از کلمات و فکر کردن راجع به آنان نتایج خوب و مفیدی را برای انسان در پی دارد، نتایجی که می توانیم با استفاده از آن نتایج راه ها و مسیرهای تازه ای برای کسب و کار بگشاییم.

از جمله این کلمات و واژه ها دو واژه اعتقاد و اعتماد به مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند شرکت است. 

به راستی ما در کسب و کار خود خود چگونه رفتار می کنیم؟ به راستی ما در کسب و کار خود چقدر به مشاور اعتماد و اعتقاد داریم؟

به نظر می رسد اعتقاد و اعتماد، دارای فرق زیبایی هستند، و می توان اعتماد را یک پله بالاتر از اعتقاد دانست. به این نحو که بعد از اینکه ما به کسی یا چیزی اعتقاد پیداکردیم، به آن اعتماد می کنیم، یعنی هر اعتمادی متضمن و دربردارنده اعتقادی است، اما هر اعتقادی لزوما متضمن و در بردارنده یک اعتماد نیست، و ممکن است که خیلی از اعتقادها به اعتماد نیانجامد.


برای موفقیت در کسب و کار خود

اول به مشاور اعتقاد داشته باشید

وقتی اعتقاد پیدا کردید

به مشاور اعتماد کنید




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی