مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

مشاور و مدرس بازاریابی، برند و فروش

مشاوره و آموزش بازاریابی، برند و فروش

علی خویه مدرس و مشاور فروش

((رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره باران صبر می کنند.‌))
این جمله را گفتم چون بارها و بارها دیده ام شرکت ها و افرادی که 

در گرفتن مشاوره و آموزش از اینجانب مداومت داشته اند و نتایج خوبی گرفته اند. افتخار من این است که شرکت هایی هستند که بیش از ۷ سال است مشاور و مدرس آنها هستم و این مداومت و صبر آنها به بار نشسته و من الان ساعت دوازده شب در هتل هرمز بندرعباس در حال مرور موفقیت و پیشرفت طوفانی و بسیار بزرگ دوستانم در این شرکت هستم. 
یک نکته دیگر
بچه که بودم در فروشگاه پدرم گاهی اتفاق هایی می افتاد که برایم جالب بود بعضی از مشتریان از داخل مغازه بازدید می کردند و پس از چند روز دوباره برمی گشتند و خرید می کردند... امشب اتفاق جالبی افتاد. در لابی هتل جلسه ای داشتم با یکی از شرکت هایی که ۵ سال پیش در کلاس آموزشی با آنها آشنا شده بودم. آنها دلیل آن بازگشت که در دوران کودکی در فروشگاه پدر تجربه کردم را باز کردند که چرا بعضی ها (( دوباره برمی گردند)) چند مقاله خوب هم در این ارتباط پیدا کردم که حتما ترجمه کرده و در سایت خودم قرار می دهم تا شما دوستان عزیزم استفاده کنید ...
پایدار باشید دوستدار شما 
علی خویه 
marketingdoctor.ir 
doctorsales.ir 
branddoctor.ir
جهت اطلاع عکس ها از گالری اینجانب است ورق بزنید.

https://www.instagram.com/p/BifVZm0Hg2S/?taken-by=khooyeh.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی